Työntekijäkokemus ja intranet - Miten palvella paremmin sisäisillä palveluilla?

Kansallisteatteriin kokoontui 22.11. nelisenkymmentä viestinnän ja HR:n ammattilaista kuulemaan lisää työntekijäkokemuksesta ja intranetistä.

Työntekijäkokemuksesta on viime aikoina puhuttu todella paljon. Kuitenkin käytännön ja teorian väliin on jäänyt melko paljon tilaa ja konkreettisten toimenpiteiden aikaansaaminen voi olla haastava. Aamun aikana kuulimme Helsingin yliopiston ja Elisan ratkaisut haasteeseen.

Keräsimme tälle sivulle kaikki tapahtuman esitykset, jotta seminaariaamun ajatusten mieleen palauttaminen olisi helpompaa.


Blogitekstejä aiheesta

Harri Nieminen: Työntekijäkokemus ja sisäiset digitaaliset palvelut – 22.11.2018 pidetyn aamiaisseminaarin jälkilöylyt

Järjestimme pitkästä aikaa sisäisten digitaalisten palveluiden kehittämiseen keskittyvän tapahtuman 22.11. Mitä ajatuksia lähti mukaan omassa työssä hyödynnettäväksi?

Siirry lukemaan blogia.


Liinu Lassila: Selvitä, älä arvaa – kolme tapaa käyttäjän näkökulman avaamiseen

Jos tavoitteena on suunnitella käyttäjien tarpeisiin sopiva palvelu, pitää tietää keitä käyttäjät ovat ja millaisia heidän tarpeensa ovat. Ehkä itsestään selvää, mutta liian usein selvitys jää arvaaminen tasolle, vaikka tutkimalla saisi kattavampia tuloksia.

Siirry lukemaan blogia.

Lisätietoja

Image

Harri Nieminen

Harri on työskennellyt asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisen ja digitalisaation parissa yli 17 vuotta. Harria kiinnostaa erityisesti asiakkaiden strategioiden ja liiketoiminnan tavoitteiden ymmärtäminen ja haastaminen digitaalisen transformaation onnistumiseksi.