Kohti parempaa asiakaskokemusta

Kehittämällä asiakaskokemusta saavutetaan paitsi parempaa palvelujen käyttöastetta, myös myynnin tai tilauksien kasvattamista sekä poistetaan ostamisen esteitä.

Julkishallinnon puolella tämä voi tarkoittaa, että suurempi osa asiakkaista saadaan sähköisten palvelujen piiriin, neuvonnan tarve vähenee ja luottamus viranomaisen toimintaan paranee.

Palvelukehitys muodostuu palvelumuotoilusta, käyttäjäkokemuksen suunnittelusta ja käyttöliittymäsuunnittelusta sekä saavutettavuuden toteutumisesta.

Asiakkaidemme kokemuksia

Näin voimme muun muassa auttaa:

Ota yhteyttä


Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Saavutettavuuden sanastoa

17.01.2020

Saatavuuden, saavutettavuuden, esteettömyyden ja käytettävyyden välillä on selkeät erot, mutta myös paljon hämmentävää päällekkäisyyttä. Etenkin nyt, kun saavutettavuus on lakimuutoksen myötä erityisen paljon pinnalla,…

Lue lisää

Ahdistaako Atlassianin lisenssiviidakossa?

17.12.2019

Atlassian-tuoteperheen haltuunotto ja oikeiden ratkaisujen valitseminen juuri oman yrityksen tarpeeseen saattaa tuntua hankalalta, kaoottiselta tai jopa mahdottomalta. Ensin tekee mieli syyttää Atlassiania, että pakkoko…

Lue lisää

Rakennetaan yhdessä inhimillisiä palveluja

15.11.2019

Luonto on huippuunsa hiottu yhteistoimintaympäristö, jossa koko ekosysteemin menestyminen on kaikkien etu. Se on eri organismien muodostama monimutkainen yhteisö, joissa jokainen osa vaikuttaa muihin…

Lue lisää