Kohti parempaa asiakaskokemusta

Kehittämällä asiakaskokemusta saavutetaan paitsi parempaa palvelujen käyttöastetta, myös myynnin tai tilauksien kasvattamista sekä poistetaan ostamisen esteitä.

Julkishallinnon puolella tämä voi tarkoittaa, että suurempi osa asiakkaista saadaan sähköisten palvelujen piiriin, neuvonnan tarve vähenee ja luottamus viranomaisen toimintaan paranee.

Palvelukehitys muodostuu palvelumuotoilusta, käyttäjäkokemuksen suunnittelusta ja käyttöliittymäsuunnittelusta sekä saavutettavuuden toteutumisesta.

Asiakkaidemme kokemuksia

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö

Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Kerää dataa, automatisoi rutiinit – ja anna sitten tekoälyn mennä tunteisiin

22.05.2019

Service Deskien arvostus on varsinkin viimeisen viiden vuoden aikana kivunnut lähemmäs sitä, mikä sen asiakaspalvelun ammattilaisen silmin katsottuna olisi aina pitänytkin olla. Asiakaskokemuksen otettua…

Lue lisää

Kaikki muu on turhaa, jos yrityksesi ei ole uskottava

20.05.2019

Jos olet Amazon tai Apple – onnittelut! Sinulla ei ole uskottavuusongelmia. Me loput emme ole niin onnekkaita. Lähes kaikilla, myös suurilla yrityksillä, on uskottavuuden…

Lue lisää

Saavutettavuus ei ole pakollinen paha vaan uusi välttämätön hyvä

03.05.2019

On tavallaan kaksi vaihtoehtoa suhtautua saavutettavuuteen. Kun uusi direktiivi astui voimaan, voi tilanteen nähdä työläänä ja hankalana. Täytyy opetella uusia asioita, jotta pääsee täyttämään…

Lue lisää