Kohti parempaa asiakaskokemusta

Kehittämällä asiakaskokemusta saavutetaan paitsi parempaa palvelujen käyttöastetta, myös myynnin tai tilauksien kasvattamista sekä poistetaan ostamisen esteitä.

Julkishallinnon puolella tämä voi tarkoittaa, että suurempi osa asiakkaista saadaan sähköisten palvelujen piiriin, neuvonnan tarve vähenee ja luottamus viranomaisen toimintaan paranee.

Palvelukehitys muodostuu palvelumuotoilusta, käyttäjäkokemuksen suunnittelusta ja käyttöliittymäsuunnittelusta sekä saavutettavuuden toteutumisesta.

Asiakkaidemme kokemuksia

Näin voimme muun muassa auttaa:

Ota yhteyttä


Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Alle 6 kk jäljellä – onko sivustosi jo saavutettava?

15.04.2020

Tämä teksti on ystävällinen muistutus varmistaa, että oman sivuston saavutettavuus on kunnossa.  Vuonna 2019 Suomessa astui voimaan laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta. Se edellyttää ennen…

Lue lisää

Saavutettavuus koskee myös sinun asiakkaitasi

25.02.2020

Keskustelin kerran asiakkaan kanssa verkkosivu-uudistuksesta ja samassa yhteydessä puhuimme myös sivuston saavutettavuudesta. Asiakas tokaisi, että ”ei meidän palvelut tarvii saavutettavuutta, kun ei sokeat käytä…

Lue lisää

Kauanko on varaa etsiä verkkopalvelun vikaa?

17.02.2020

Kun verkkopalvelu hidastuu, sen konversioprosentti tippuu. Jos verkkopalvelu on kokonaan nurin, viivan alle ei hetkeen ilmesty mitään. Kummassakin tapauksessa täytyy ottaa huomioon myös tilanteen…

Lue lisää