Kohti parempaa asiakaskokemusta

Kehittämällä asiakaskokemusta saavutetaan paitsi parempaa palvelujen käyttöastetta, myös myynnin tai tilauksien kasvattamista sekä poistetaan ostamisen esteitä.

Julkishallinnon puolella tämä voi tarkoittaa, että suurempi osa asiakkaista saadaan sähköisten palvelujen piiriin, neuvonnan tarve vähenee ja luottamus viranomaisen toimintaan paranee.

Palvelukehitys muodostuu palvelumuotoilusta, käyttäjäkokemuksen suunnittelusta ja käyttöliittymäsuunnittelusta sekä saavutettavuuden toteutumisesta.

Asiakkaidemme kokemuksia

Näin voimme muun muassa auttaa:

Ota yhteyttä


Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Kun asiakasymmärrys kasvaa, kaikki voivat voittaa

16.10.2020

Kun ymmärretään asiakkaiden tarpeet, niin bisneskin alkaa rullaamaan paremmin – yksinkertaista, mutta kuulostaa äkkiseltään mutkien oikomiselta. Miten voi ymmärtää syvällisesti asiakasta, kun joskus tuntuu,…

Lue lisää

Alle 6 kk jäljellä – onko sivustosi jo saavutettava?

15.04.2020

Tämä teksti on ystävällinen muistutus varmistaa, että oman sivuston saavutettavuus on kunnossa.  Vuonna 2019 Suomessa astui voimaan laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta. Se edellyttää ennen…

Lue lisää

Saavutettavuus koskee myös sinun asiakkaitasi

25.02.2020

Keskustelin kerran asiakkaan kanssa verkkosivu-uudistuksesta ja samassa yhteydessä puhuimme myös sivuston saavutettavuudesta. Asiakas tokaisi, että ”ei meidän palvelut tarvii saavutettavuutta, kun ei sokeat käytä…

Lue lisää