Kohti parempaa asiakaskokemusta

Kehittämällä asiakaskokemusta saavutetaan paitsi parempaa palvelujen käyttöastetta, myös myynnin tai tilauksien kasvattamista sekä poistetaan ostamisen esteitä.

Julkishallinnon puolella tämä voi tarkoittaa, että suurempi osa asiakkaista saadaan sähköisten palvelujen piiriin, neuvonnan tarve vähenee ja luottamus viranomaisen toimintaan paranee.

Palvelukehitys muodostuu palvelumuotoilusta, käyttäjäkokemuksen suunnittelusta ja käyttöliittymäsuunnittelusta sekä saavutettavuuden toteutumisesta.

Asiakkaidemme kokemuksia

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö

Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Saavutettavuus ja verkkokaupat – pitääkö olla huolissaan?

26.08.2019

Direktiivien astuessa portaittain voimaan alkaa kuiskinta aiheesta voimistua yksityisellä sektorilla ja verkkokauppabisneksessä: ”Kuuluuko meidänkin tehdä jotain?” Onko tästä lakia? Ennen kuin aloitamme arpomaan milloin…

Lue lisää

Sisältöä ei voi sivuuttaa pikkujuttuna, kun tavoitteena on saavutettavuus

07.08.2019

Koodarin on helppo lähestyä verkkopalveluiden saavutettavuutta tehtävälistan kautta. Siellä asiat on koottu näppärästi checklisteiksi ja kriteerit avattu selkeästi. Myös minun työpöydälläni, suunnitteluosastolla, saavutettavuus on…

Lue lisää

Mitä (ihmettä) on informaatioarkkitehtuuri?

18.06.2019

Informaatiosuunnittelu, sisältösuunnittelu, käytettävyys, käyttökokemus jne. Informaatioarkkitehtuurilla on monta nimeä ja jokainen yllämainituista osuu osittain täysin oikeaan. Ne ovat palapelin palasia suuremmassa informaatioarkkitehtuurin muodostamassa kokonaisuudessa.…

Lue lisää