Jira Service Management

 

Tehosta Dev- ja Ops -tiimien yhteistyötä. Reagoi nopeasti liiketoiminnan muutoksiin ja tarjoa erinomaisia palvelukokemuksia niin asiakkaille, kuin työntekijöillekin.

Jira Service Management tehostaa palvelupyyntöjen käsittelyä

jira-service-management-logo-gradient-blue

Jira Service Management (aiemmin Jira Service Desk) on helppokäyttöinen työkalu, joka auttaa varmistamaan, että jokaiseen palvelupyyntöön vastataan.

Autamme virittämään Jira Service Management -työkalun organisaatiosi tarpeisiin, olipa se ITSM- tai HR-prosessit. Toivota tervetulleeksi tehokkaammat ja sujuvammat prosessit!

Tieto saataville ja raportteihin

Jira Service Management lisää tiedon läpinäkyvyyttä eri tiimien välillä. Kommunikaatio paranee ja palvelupyynnöt ratkeavat enstistä sujuvammin.

Järjestelmä tuottaa myös automaattisia raportteja ja mittaa muun muassa tehtävämääriä, tehtävätyyppejä sekä aikaa, joka palvelutapausten ratkaisemiseen kuluu.

Perusraporttien lisäksi se kykenee keräämään ja järjestelemään hyvinkin monimutkaista dataa.

Helpota eri tiimien työtä – yhdellä alustalla

IT -tuelle ja asiakaspalvelulle

Rakenna organisaation eri tiimeille intuitiiviset itsepalveluportaalit ja virtaviivaista palvelupyyntöjen työnkulkuja.

DevOps -tiimeille

Pidä liiketoiminnalle kriittiset sovellukset -ja palvelut aina toiminnassa ja minimoi liiketoimintaan kohdistuvat riskit.

Palvelupäälliköille

Seuraa jouhevaa työnkulkua ja kasvata asiakasarvoa nopeasti, ilman vanhojen ITSM -työkalujen monimutkaisuutta ja kustannuksia.

Operatiiviselle IT-johdolle

Automatisoi päivityksiä, hälytysten reititystä ja eskalaatioita. Paranna näkyvyyttä jaetulla alustalla kaikkiin pyyntöihin, tapahtumiin, muutoksiin ja ongelmiin.

Jira Service Management taipuu moneksi

Harva kuitenkaan hoksaa, että Jira Service Management tehtävienhallintajärjestelmä on hyödynnettävissä muillakin osastoilla kuin IT:ssä. Lue blogista miten!

Blogi 20.4.2021
Lue lisää

Palvelupyyntöjen hallinta

Helpota erilaisia tiimejä – olipa kyseessä IT, HR, laki tai mikä tahansa muu – johtamaan, ohjaamaan ja priorisoimaan tehtäviä.

  • Itsepalveluportaali
  • Virtaviivaiset, kollaboratiiviset työjonot
  • Tehokkaat SLA:t ja raportit
  • Muokattavat työnkulut
  • Intuitiivinen automaatioiden luonti
  • Natiivi mobiilisovellus

Yhteisöllinen häiriön -ja ongelmanhallinta

Modernien työnkulkujen ansiosta jokaiseen häiriötilanteeseen voidaan reagoida ennakoivasti, hyödyntää parviälyä, löytää ratkaisu ja oppia.

  • Tehokas hälytys ja päivystys
  • Merkittävien häiriöiden yhteisöllinen ratkaisu ja kommunikaatio
  • Tutkinta -ja vasteautomaatio
  • Tapahtumien tutkintapaneeli
  • Confluence tietämyskanta

DevOps-aikakauden muutoshallintaa

Ymmärrä muutoksia ja innovoi nopeammin integroimalla modernit ohjelmistotyönkulut.

  • Automaattiset muutospyynnöt CI/CD -työkaluista, kuten Bitbucket Pipelines
  • Automaattinen riskinarviointi
  • Käyttöönotto ja ohjaus muutospyynnöistä
  • Integrointi AWS -palvelukatalogiin

Joustava konfiguraatio ja omaisuudenhallinta Jirassa

Hanki täydellinen näkyvyys ja konteksti minimoidaksesi muutosten vaikutukset, suorita vianetsintää ja hallitse omaisuutta.

  • Hallinnoi mitätahansa liiketoimintaomaisuutta
  • Liiketoimintaomaisuuden riippuvuuksien visualisointi
  • Automaatio hälytyksille, tehtävien reititykselle ja muulle

 

Oletko valmis siirtymään tehokkaaseen tiimityöhön?

Ota yhteyttä