Myyntiä kasvattamassa

Parempi ymmärrys asiakkaista ja asiakkuuksista mahdollistaa myynnin vaihtoehtoisten tapojen ja kanavien etsimisen ja hyödyntämisen. Asiakkaan tarpeisiin perustuva ostopolku poistaa myynnin esteitä ja auttaa ymmärtämään asiakasta entistä paremmin.

Asiakastarpeen ymmärtäminen on jatkuvaa kehitystä, jossa erilaisia kaupankäynnin tapoja testataan ja analysoidaan parhaan lopputuloksen varmistamiseksi. Ostamistapojen muuttuessa myös myyntitapojen tulee kehittyä.

Kasvuhakkerointi eli Growth hacking on yksi tavoistamme tukea asiakkaan myynnin kasvattamista. Kokonaisvaltainen ymmärrys ja tiedonkeruu organisaatiossa olevista tiedoista ja datasta oikein hyödynnettynä mahdollistaa nopeat tulokset myös myynnissä. Päätöksenteon tueksi jalostamamme data varmistaa muutoksen johtamisen oikeaan suuntaan.

Kekäle on Joensuusta lähtenyt merkkivaatteisiin erikoistunut vaateketju, joka tunnetaan ennen kaikkea kivijalkamyymälöistään. Miten Kekäleen kaupankäynti saatiin toimimaan myös verkossa?

 

Tutustu Kekäleen tarinaan

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö

Blogi: Myynnin kasvattaminen

Verkkokauppa-alustan vaihtaminen

17.04.2019

Kun mielessä on verkkokauppa-alustan vaihtaminen, on muutamia asioita joita kannattaa erityisesti pitää mielessä. Tämä teksti käsittelee erityisesti tilannetta, jossa verkkokauppa-alusta vaihtuu Magento 2-versioon. Toki…

Lue lisää

Huomioi nämä 5 kohtaa Magento 2 -päivityksessä

18.03.2019

Magento 1 EOL (End of Life) eli virallinen tuki päättyy kesäkuun loppuun 2020. Tämän jälkeen verkkokauppias ei saa enää Magentolta uusia versioita eikä tietoturvapäivityksiä. Käytännössä…

Lue lisää

PWA:lla yli 100 % parannus verkkokaupan konversioon

13.09.2018

Maaliskuun lopulla Google ilmoitti, että se indeksoi jatkossa ensisijaisesti sivustojen mobiiliversiot. Tarkemmin sanottuna Google priorisoi mobiiliyhteensopivat versiot työpöytäversioiden edelle. Tämä on tärkeä virstanpylväs ja…

Lue lisää