Myyntiä kasvattamassa
Parempi ymmärrys asiakkaista ja asiakkuuksista mahdollistaa myynnin vaihtoehtoisten tapojen ja kanavien etsimisen ja hyödyntämisen. Asiakkaan tarpeisiin perustuva ostopolku poistaa myynnin esteitä ja auttaa ymmärtämään asiakasta entistä paremmin.
Asiakastarpeen ymmärtäminen on jatkuvaa kehitystä, jossa erilaisia kaupankäynnin tapoja testataan ja analysoidaan parhaan lopputuloksen varmistamiseksi. Ostamistapojen muuttuessa myös myyntitapojen tulee kehittyä.
Kasvuhakkerointi eli Growth hacking on yksi tavoistamme tukea asiakkaan myynnin kasvattamista. Kokonaisvaltainen ymmärrys ja tiedonkeruu organisaatiossa olevista tiedoista ja datasta oikein hyödynnettynä mahdollistaa nopeat tulokset myös myynnissä. Päätöksenteon tueksi jalostamamme data varmistaa muutoksen johtamisen oikeaan suuntaan.
Analytiikkadata verkkokauppauudistuksen ytimessä
Kekäle on Joensuusta lähtenyt merkkivaatteisiin erikoistunut vaateketju, joka tunnetaan ennen kaikkea kivijalkamyymälöistään. Miten Kekäleen kaupankäynti saatiin toimimaan myös verkossa?
Näin voimme muun muassa auttaa:
Ota yhteyttä
Blogi: Myynnin kasvattaminen
Näin tehostat B2B-myyntiä digitaalisilla tilauskanavilla
B2B-myynti on tähän saakka edennyt digitalisaatiossa hieman B2C-myyntiä hitaammin. Siinä missä kuluttajapuolen digitaalista asiakaskokemusta ja -polkua on hiottu viimeisen päälle, laahaa B2B-puoli vielä perässä.…
Lue lisääVerkkokauppa-alustan vaihtaminen
Kun mielessä on verkkokauppa-alustan vaihtaminen, on muutamia asioita joita kannattaa erityisesti pitää mielessä. Tämä teksti käsittelee erityisesti tilannetta, jossa verkkokauppa-alusta vaihtuu Magento 2-versioon. Toki…
Lue lisääHuomioi nämä 5 kohtaa Magento 2 -päivityksessä
Magento 1 EOL (End of Life) eli virallinen tuki päättyy kesäkuun loppuun 2020. Tämän jälkeen verkkokauppias ei saa enää Magentolta uusia versioita eikä tietoturvapäivityksiä. Käytännössä…
Lue lisää