Myynti hyötyy datasta ja asiakasymmärryksestä

Parempi ymmärrys asiakkaista ja asiakkuuksista mahdollistaa myynnin vaihtoehtoisten tapojen ja kanavien etsimisen ja hyödyntämisen. Asiakkaan tarpeisiin perustuva ostopolku poistaa myynnin esteitä ja auttaa ymmärtämään asiakasta entistä paremmin.

Asiakastarpeen ymmärtäminen on jatkuvaa kehitystä, jossa erilaisia kaupankäynnin tapoja testataan ja analysoidaan parhaan lopputuloksen varmistamiseksi. Ostamistapojen muuttuessa myös myyntitapojen tulee kehittyä.

Kasvuhakkerointi eli Growth hacking on yksi tavoistamme tukea asiakkaan myynnin kasvattamista. Kokonaisvaltainen ymmärrys ja tiedonkeruu organisaatiossa olevista tiedoista ja datasta oikein hyödynnettynä mahdollistaa nopeat tulokset myös myynnissä. Päätöksenteon tueksi jalostamamme data varmistaa muutoksen johtamisen oikeaan suuntaan.

Kampanjamyynti kasvoi yli 50 %

”Olemme iloisia kehitysvauhdista ja yhteistyön laadukkuudesta. Kommunikointi tiimin kanssa on suoraa, välitöntä ja aktiivista.”

Carita Tuunala, verkkokauppapäällikkö, Velj. Halonen Oy & Carlson Oy

Analytiikkadata verkkokauppauudistuksen ytimessä

Kekäle on Joensuusta lähtenyt merkkivaatteisiin erikoistunut vaateketju, joka tunnetaan ennen kaikkea kivijalkamyymälöistään. Miten Kekäleen kaupankäynti saatiin toimimaan myös verkossa?

Katso case

Näin voimme muun muassa auttaa:

Ota yhteyttä


Blogi: Myynnin kasvattaminen

Ennakoiva analytiikka valjastaa datan ennustamaan tulevaa

05.03.2021

Ennakoiva analytiikka valjastaa datan ennustamaan tulevaa. Tärkeintä on kysyä oikeita kysymyksiä, kerätä laadukasta dataa ja jalkauttaa tieto koko organisaatioon. Voiko tulevaisuutta ennustaa? Kyllä, jos…

Lue lisää

Näin tehostat B2B-myyntiä digitaalisilla tilauskanavilla

08.01.2020

B2B-myynti on tähän saakka edennyt digitalisaatiossa hieman B2C-myyntiä hitaammin. Siinä missä kuluttajapuolen digitaalista asiakaskokemusta ja -polkua on hiottu viimeisen päälle, laahaa B2B-puoli vielä perässä.…

Lue lisää

Verkkokauppa-alustan vaihtaminen

17.04.2019

Kun mielessä on verkkokauppa-alustan vaihtaminen, on muutamia asioita joita kannattaa erityisesti pitää mielessä. Tämä teksti käsittelee erityisesti tilannetta, jossa verkkokauppa-alusta vaihtuu Magento 2-versioon. Toki…

Lue lisää