Jatkuva kehittäminen ja optimointi

Emme jätä asiakastamme pulaan ratkaisun kanssa! Palveluihimme kuuluu dataratkaisujen kehittäminen ja optimointi liiketoiminnan uusien ja muuttuvien tarpeiden mukana. Meillä on valmiiksi mietitty jatkuvan kehityksen kumppanuusmalli sekä yhteistyökehys, jonka avulla pyörät pidetään pyörimässä tarvittaessa taukoamatta. Meiltä saat tarvittavat konsultatiiviset ja tekniset osaajaresurssit, jotka vievät ratkaisua liiketoiminnan kannalta järkevään suuntaan. Malliimme kuuluu osallistaa johtotason henkilöitä tehokkaasti heidän arvokasta aikaansa kunnioittaen. Palveluumme kuuluu myös tarvittaessa Product Owner –roolissa toimiva konsultti dataratkaisun jatkuvan kehittämisen johtamiseen tai esimerkiksi uusien asiakaskokemuksen optimointia tukevien asiakasdatan aktivointimahdollisuuksien määrittämiseen.

Operointi ja tuki

Ratkaisun elinkaari ei pääty ensimmäiseen projektiin. Käyttö-, valvonta- ja tukipalvelumme antaa sinulle mielenrauhan. Voit keskittyä liiketoiminnan pyörittämiseen samalla kun me huolehdimme ratkaisun toimivuudesta ja toiminnan jatkuvuudesta. Asiakkaidemme tukitarpeille meillä on käytössä edistykselliset sähköiset palvelut sekä luonnollisesti tarvittava käytännön osaaminen. Tarjoamme tuotannon SLA-palvelutason ja -ajan tarpeidesi mukaan aina 24/7 saakka, Service Deskin tuki- ja palvelupyyntöjen käsittelyyn yhden kontaktipisteen periaatteella, ylläpito ja kehitystyöt, sekä valvonta- ja raportointiratkaisut.

 

Kaikki datapalvelut