Designin kautta varmistamme, että palvelusi tuottaa arvoa loppukäyttäjille, olivatpa he sitten ostajia, palvelujen käyttäjiä tai omia työntekijöitäsi.

Toimimme teknologiariippumattomasti, mutta tarvittaessa teknologian asettamien reunaehtojen puitteissa. Suunnittelemme timanttisen asiakaskokemuksen varmistaen samalla ideoiden toteutuskelpoisuuden.

Työmme tuottaa lopputulemia, joiden avulla siirtymä kehitysprojekteille käy sujuvasti.

Näin voimme sinua auttaa

Palvelukonseptointi

Konseptointityö tuottaa digitaalisten palveluiden blueprint-mallin. Lähdemme liikkeelle liiketoiminta- ja asiakasymmärryksestä hyödyntäen osallistavia kehitys -, ideointi- ja validointimentelmiä ja jatkamme prototyypin toteuttamiseen ja validointiin.

UX & UI suunnittelu

Asiakaskokemuksen konkretisointia käyttöliittymien ja visuaalisen ilmeen muodossa. Työ voi olla osa konseptointia tai jatkaa sen pohjalta. Tuotamme prototyypit ja suunnittelemme käyttöliittymät ja visuaalisen ilmeen huomioiden käytettävyyden ja saavutettavuuden. Toteutamme UI-komponenttikirjastot ja käyttöliittymäohjeistukset.

Asiakaspolkujen suunnittelu

Tehokas menetelmä, joka tuo asiakkuusstrategian käytännön tasolle. Se kuvaa asiakaskohtaamiset organisaation eri kanavissa läpi asiakkuuden elinkaaren ja tuottaa konkreettisen kehityssuunnitelman asiakaskokemuksesi kehittämiseksi.

Design sprint

Rakenteellinen ja tiivis menetelmä palveluiden konseptointiin, joka toimii silloin kun käsitellään tarkoin rajattua haastetta. Yhden viikon kestoisessa intensiivisessä työssä rakennamme prototyypin, validoimme sen loppukäyttäjien kanssa ja tuotamme konkreettisen MVP-ehdotuksen.

Asiakasymmärryksen rakentaminen 

Asiakaslähtöisten palveluinnovaatioiden tunnistaminen haastattelemalla ja osallistamalla loppuasiakkaita. Jalostamme ja priorisoimme palveluaihioita yhdessä loppuasiakkaan kanssa.

Datalähtöinen suunnittelu

Rakennamme ymmärrystä digitaalisten palveluiden käytön haasteista ja pullonkauloista dataan pohjautuen. Haemme käyttöliittymäparannuksia toteuttamalla ja mittaamalla muutaman erilaisen vaihtoehdon.

Kovertoivat verkkosivustot

Verkkosivustosi voi olla enemmän kuin pelkkä esite online-kanavassa. Suunnittelemme sinulle tehokkaan liidejä generoivan kokonaisratkaisun, jossa huomioimme orgaanisen hakukonenäkyvyyden, markkinoinnin automaation ja loppukäyttäjällesi ominaisen tavan hakea tietoa. Rakennamme jatkuvaa parantamista tukevan mitattavuuden ja varmistamme, että ratkaisumme istuu yrityksesi prosesseihin.

Asiakasprojekteja

Katso myös

Ota yhteyttä

Blogi

Atlassian Team ’21 tapahtuman satoa

05.05.2021

Atlassianin Team 21 tapahtuma järjestettiin 28. – 30.4. pandemiatilanteesta johtuen jo toisena vuotena virtuaalisessa muodossa. Tämä ei kuitenkaan menoa haitannut vaan teknisesti erinomaisesti toteutettu…

Lue lisää

Jira Service Management taipuu moneksi

20.04.2021

Helpparilta ei mene yksikään pyyntö ohitse, mutta muilla osastoilla asioita hautautuu ja unohtuu – kuulostaako tutulta? Kun työkoneen kanssa tulee ongelmia ja teet tukipyynnön…

Lue lisää

Millainen konsultti jättää jäljen ja luo kestäviä asiakassuhteita?

24.03.2021

Meistä konsulteista käytetään joskus termiä “käsienheiluttelija”. Vaikka sana on monitulkintainen ja huumorinsävyttämäkin, ei se taida perustua vain vahvaeleiseen kommunikointitapaan. Tulkittakoon tämä “käsienheiluttelu” miten vaan,…

Lue lisää