Designin kautta varmistamme, että palvelusi tuottaa arvoa loppukäyttäjille, olivatpa he sitten ostajia, palvelujen käyttäjiä tai omia työntekijöitäsi.

Toimimme teknologiariippumattomasti, mutta tarvittaessa teknologian asettamien reunaehtojen puitteissa. Suunnittelemme timanttisen asiakaskokemuksen varmistaen samalla ideoiden toteutuskelpoisuuden.

Työmme tuottaa lopputulemia, joiden avulla siirtymä kehitysprojekteille käy sujuvasti.

Näin voimme sinua auttaa

Palvelukonseptointi

Konseptointityö tuottaa digitaalisten palveluiden blueprint-mallin. Lähdemme liikkeelle liiketoiminta- ja asiakasymmärryksestä hyödyntäen osallistavia kehitys -, ideointi- ja validointimentelmiä ja jatkamme prototyypin toteuttamiseen ja validointiin.

UX & UI suunnittelu

Asiakaskokemuksen konkretisointia käyttöliittymien ja visuaalisen ilmeen muodossa. Työ voi olla osa konseptointia tai jatkaa sen pohjalta. Tuotamme prototyypit ja suunnittelemme käyttöliittymät ja visuaalisen ilmeen huomioiden käytettävyyden ja saavutettavuuden. Toteutamme UI-komponenttikirjastot ja käyttöliittymäohjeistukset.

Asiakaspolkujen suunnittelu

Tehokas menetelmä, joka tuo asiakkuusstrategian käytännön tasolle. Se kuvaa asiakaskohtaamiset organisaation eri kanavissa läpi asiakkuuden elinkaaren ja tuottaa konkreettisen kehityssuunnitelman asiakaskokemuksesi kehittämiseksi.

Design sprint

Rakenteellinen ja tiivis menetelmä palveluiden konseptointiin, joka toimii silloin kun käsitellään tarkoin rajattua haastetta. Yhden viikon kestoisessa intensiivisessä työssä rakennamme prototyypin, validoimme sen loppukäyttäjien kanssa ja tuotamme konkreettisen MVP-ehdotuksen.

Asiakasymmärryksen rakentaminen 

Asiakaslähtöisten palveluinnovaatioiden tunnistaminen haastattelemalla ja osallistamalla loppuasiakkaita. Jalostamme ja priorisoimme palveluaihioita yhdessä loppuasiakkaan kanssa.

Datalähtöinen suunnittelu

Rakennamme ymmärrystä digitaalisten palveluiden käytön haasteista ja pullonkauloista dataan pohjautuen. Haemme käyttöliittymäparannuksia toteuttamalla ja mittaamalla muutaman erilaisen vaihtoehdon.

Kovertoivat verkkosivustot

Verkkosivustosi voi olla enemmän kuin pelkkä esite online-kanavassa. Suunnittelemme sinulle tehokkaan liidejä generoivan kokonaisratkaisun, jossa huomioimme orgaanisen hakukonenäkyvyyden, markkinoinnin automaation ja loppukäyttäjällesi ominaisen tavan hakea tietoa. Rakennamme jatkuvaa parantamista tukevan mitattavuuden ja varmistamme, että ratkaisumme istuu yrityksesi prosesseihin.

Asiakasprojekteja

Katso myös

Ota yhteyttä

Blogi

Datakyvykkyys ei synny itsestään: tarina organisaation sisäisestä taistelusta siiloutumista vastaan

22.10.2021

Olipa kerran organisaatio, jossa IT:n asiakaspalvelu taisteli pysyäkseen toimintakykyisenä. Se ahkeroi eturintamassa, kun satoja asiakaspyyntöjä tulvi eri kanavista päivittäin. Samaan aikaan organisaation muut tiimit pyrkivät pysyttelivät poteroissaan ja yrittivät suojautua liialliselta työmäärältä ja…

Lue lisää

Atlassian Cloud -migraatio odottaa oven takana: innostutko enemmän kepistä vai porkkanasta?

05.10.2021

Pilveen siirtyminen on ollut jo pitkään päivän sana, ja myös Atlassian ilmoitti marraskuussa, että eri Atlassian Server -tuotteiden viimeisetkin lisenssit umpeutuvat helmikuussa 2024. Usein…

Lue lisää

Ketterä organisaatio edellyttää modernia palvelunhallintaa

23.06.2021

Suomalaiset organisaatiot osoittivat pandemian myllerryksessä, että joustavuutta, muuntautumiskykyä ja sitä kuuluisaa sisua kyllä löytyy, kun tilanne vaatii. Pandemia muutti kuitenkin pysyvästi työtapoja lähes kaikkialla.…

Lue lisää