Magento on täysin valmis verkkokauppa-alusta, joka tarjoaa paljon valmiita toiminnallisuuksia. Vuonna 2015 julkaistu Magento 2.0 parantaa toimivaksi havaittua järjestelmää entisestään.
Magento palvelee monenlaisia asiakkaita
Vaikka Magenton käyttöönottoon onkin syytä varata aikaa kehitystyölle, kaupan ominaisuuksien sekä ulkonäön määrittelylle ja toteutukselle, soveltuu Magento helposti kaikenkokoisten verkkokauppojen pystyttämiseen. Sen avulla on mahdollista käsitellä suuriakin määriä liikennettä.
Magento soveltuu hyvin yrityksille, jotka käyvät kauppaa samanaikaisesti internetissä ja kivijalkamyymälöissä. Eräs Magenton vahvuuksista onkin sen ohjauspaneeli, jonka avulla voi hallita useita eri verkko-osoitteissa sijaitsevia kauppoja.
Verkkokauppa-alustaa valitessa on tärkeää miettiä liiketoiminnan tavoitteet, käyttäjien ja ostajien tarpeet sekä järjestelmän rooli organisaatiossa.
Myös verkkokaupassa kaiken ytimessä on hyvä asiakaskokemus
Teknologia on vain väline, mutta verkkokaupassa sillä voi olla suuri vaikutus juuri hyvään asiakaskokemukseen. Hyvä asiakaskokemus voi muodostua hyvin eri asioista, sillä eri asiakkailla on eri tarpeet. Siksi myös eri verkkokauppa-alustoja vertaillessa on usein olennaista miettiä, onko kyseessä B2C- vai B2B-verkkokauppa tai mitä muita tarpeita ostajalla voisi olla.
Asiantuntijamme auttavat löytämään parhaat ratkaisut nivomalla yhteen yrityksesi liiketoimintatavoitteet, käyttäjien tarpeet sekä teknologisen ympäristön. Tavoitteena on kustannustehokkaat ja kestävät ratkaisut, jotka mahdollistavat joustavia ratkaisuja myös tulevaisuuden tarpeisiin.
Asiakkaidemme kokemuksia
Kekäle – Analytiikkadata verkkokauppauudistuksen ytimessä
”Asiakkaana on tärkeää, että palvelutoimittajan kanssa pystyy tekemään yhteistyötä luottamuksella. Koen Ambientian seisovan samassa veneessä, viemässä asioita yhdessä eteenpäin.”
Lue lisää