
Autoverkkokauppa.fi - asiakaslähtöinen palvelu alkukonseptoinnista tekniseen toteutukseen
Asiakaslähtöinen palvelu alkukonseptoinnista tekniseen toteutukseen
Liiketoiminnan asiakaskeskeinen kehitys on hyvää riskienhallintaa
Autamme varmistamaan organisaatiosi kilpailukyvyn ja palveluiden toimivuuden käyttäjän, taloudellisen kannattavuuden ja teknologian näkökulmista.
Muotoilemme ratkaisuja tarpeen mukaan tähän päivään tai pitkälle tulevaisuuteen, aina valmiina toteuttamaan.
"Ambientialla palvelumuotoilijat, data-analyytikot ja tekniset kehittäjät työskentelevät yhtenä tiiminä.
Näin varmistamme, että palveluiden tekninen toteutettavuus huomioidaan jo niiden muotoiluvaiheessa – ja yhtä lailla tekniset kehittäjät keskittyvät ratkomaan asiakaskokemuksen ja tehokkuuden kannalta olennaisimpia haasteita."
Kalle Simola, Director, Advisory & Design
Asiakaslähtöinen palvelu alkukonseptoinnista tekniseen toteutukseen
Palvelumuotoilu
Verkkokauppa
Onko mahdollista tarjota sähköiset palvelut yhdeltä luukulta lähes 300 000 ihmiselle? Espoon kaupungin mielestä on, kunhan projekti tehdään kärsivällisesti ja oikeiden kumppaneiden kanssa. Ambientian kanssa yhteistyössä saatiin askelmerkit sille, millainen on tulevaisuuden OmaEspoo.
Autamme organisaatioita kehittämään ja ylläpitämään kilpailukykyään muuttuvassa maailmassa. Yhdessä hahmotamme mahdollisuudet ja kehityskohdat, joiden pohjalta voidaan suunnitella palveluiden ja tuotteiden kehittämistä käytännössä.
Organisaatiolle, joka haluaa ylläpitää kilpailukykyään muuttuvassa liiketoimintaympäristössä tunnistamalla uusia palvelumalleja.
Organisaatiolle, joka haluaa tarkastella ja kehittää asiakaskokemustaan hyödyntäen kaikkien kanavien vahvuuksia kokonaisuutena.
Tuloksena dokumentoitu asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma.
Organisaatiolle, joka tähtää sisäisten prosessien (esim. HR, taloushallinto, projektityö) ketteröittämiseen ja virtaviivaistamiseen.
Tunnistamme nykytilan haasteet ja määrittelemme tarvittavat muutokset ja kehitysaktiviteetit. Lopuksi toteutamme uudistunutta prosessia tukevan työkalun konfiguraation ja integraatiot.
Organisaatiolle, joka harkitsee merkittävää digitaalista investointia ja kaipaa sparraavaa kumppania luotsiksi muutosmatkalleen.
Tunnistamme strategiaasi toteuttavat vaihtoehdot ja löydämme toimivat tavat muutoshyötyjen konkretisoimiseksi.
Kun tiedät, mitä organisaatiosi ja asiakkaasi tarvitsevat, on vuorossa digitaalisen palvelun konseptointi ja suunnitteleminen.
Organisaatiolle, joka on tunnistanut tarpeen digitaaliselle palvelulle ja haluaa jäsentyneen käsityksen sen ominaisuuksista sekä toteuttamisesta ja käyttöönotosta.
Organisaatiolle, joka haluaa ripeällä aikataululla rakentaa ja testata palvelua sekä konkreettisen ehdotuksen palvelun MVP-toteutuksesta.
Organisaatiolle, jolla on tarve palvelun käyttöliittymän, visuaalisen ilmeen ja komponenttikirjaston rakentamiselle sekä mahdollisesti näiden validoinnille loppukäyttäjien kanssa.
Palveluita voidaan ja tulisi kehittää jatkuvasti, jotta ne tuottavat muuttuvassa maailmassa arvoa sekä käyttäjilleen että organisaatiolle. Lähtökohta voi olla yhdessä kehittämämme palvelu tai joku muu olemassa oleva palvelu, jota halutaan parantaa.
Organisaatiolle, joka haluaa nopeita parannusehdotuksia olemassa olevaan palveluun arvioimalla sen käyttäjäkokemusta ja/tai saavutettavuutta.
Organisaatioille, joiden tulee huomioida palvelussaan kaikkien käyttäjäryhmien esteetön käyttökokemus.
Organisaatiolle, joka haluaa parantaa dataan pohjautuen verkkopalveluiden käyttökokemusta ja konversioita. Kehittämistä voidaan tehdä joko pistemäisenä harjoituksena tai jatkuvana prosessina.
Digitaalisissa muutosmatkoissa on kahdeksan tärkeää vaihetta. Missä vaiheessa te olette?
Saavutettavuus varmistaa hyvin asiakaskokemuksen ja siksi kaikkien organisaatioiden kannattaa panostaa siihen. Mutta mitä saavutettavuus on käytännössä?
B2B-verkkokaupalla parempaa asiakaskokemusta
Palvelumuotoilu
Ohjelmistokehitys
Verkkokauppa
YIT panostaa hyvään asiakaskokemukseen modernin asiointipalvelun avulla
Palvelumuotoilu
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Uudet liiketoimintamallit
Sivustouudistuksella selkeämpi kokonaisuus ja helpompi käytettävyys sekä matkailijalle että viranomaiselle.
Palvelu lukuisille eri kansalaisuuksille ja elämäntilanteille