Ambientia Service Desk

Ambientia Service Desk palvelee kaikkia asiakkaitaan pienten muutos- ja päivityspyyntöjen osalta. Tavoitat meidät numerosta 0290 010 500 arkisin kello 8–16.

Tukipyynnöt ja JIRA

Voit tehdä meille tukipyyntöjä tehtävänhallintajärjestelmä JIRAn kautta. Siellä voit myös kommentoida tehtäviä ja seurata niiden edistymistä.

Rekisteröidy käyttäjäksi ja kirjaudu sisään osoitteessa https://jira.ambientia.fi/sd

Voit tehdä tukipyyntöjä myös sähköpostitse osoitteeseen sd@ambientia.fi, johon tulleet viestit tallentuvat suoraan JIRAan.

Uudet käyttäjät saavat sähköpostiinsa linkin rekisteröitymistä varten. JIRAn kautta saat sähköpostiisi muistutuksen tukipyyntöösi liittyvistä tapahtumista, kuten kommenteista ja tehtävän valmistumisesta.

Kerro nämä, niin helpotat asian käsittelyä

  1. Kuvaus ongelmasta.
  2. URL eli www-osoite siihen verkkopalveluun ja -sivuun, jota asia koskee.
  3. Tunnus jota käytät järjestelmässä, mikäli se vaatii kirjautumisen (älä koskaan kerro salasanaasi yhteydenotossa).
  4. Ilmeneekö ongelma muilla käyttäjillä organisaatiossasi.
  5. WWW-selain, jota käytät (esim. Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari) ja sen versionumero.
  6. Kuvakaappaus ongelmasta.
  7. Nimesi ja puhelinnumerosi.