Parempaa työajanhallintaa HR-asiantuntijoille – webinaari 22.10.2019

22.10.2019 13:00 – 22.10.2019 13:30

Kuluvatko päivät siihen, kun muistuttelet muita tekemättömistä tehtävistä? IT:n prosessit ovat kunnossa, mutta HR pyörittää arkeaan exceleillä, sähköpostilla ja muistilapuilla.

Näin ei tarvitsisi olla.

Automatisoimalla esimerkiksi rekrytointiin ja perehdytykseen liittyviä toistuvia prosesseja tai ohjaamalla sisäiset palvelupyynnöt niille rakennettuun järjestelmään, voidaan sekä tehostaa HR:n työtä, että parantaa olennaisesti työntekijäkokemusta.

Kun karsitaan manuaalinen rutiinityö minimiin, jää enemmän aikaa ihmisten kohtaamiseen.

Tule kuulolle 22.10. klo 13, kun asiantuntijamme Katja Maaniittu ja Pekka Rundgren kertovat, miten HR:n arki saadaan digitalisoitua toimivaksi Atlassianin työkalujen avulla.

Webinaarissa käymme läpi konkreettisia esimerkkejä asiakkaillemme jo tehdyistä toteutuksista.

Ilmoittaudu mukaan!


Webinaari sopii HR-asiantuntijoille, päättäjille, rekrytointiprosesseissa mukana olevilla tai muille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaari on maksuton, mutta linkin saadaksesi ilmoittauduthan mukaan. Ilmoittautumalla hyväksyt Ambientian rekisteriselosteen.

Lähetämme tallenteen osallistuville, mutta live-tilanteessa pääset esittämään myös omia kysymyksiäsi, mikäli tahdot.