Etsimme nyt innokasta lisäkäsiparia kasvamaan ja kehittymään osaksi sisäisen tuen tiimiämme, jossa vastataan työntekijöidemme työvälineistä ja niiden toimivuudesta, työasemista, työpisteistä ja työntekijöidemme viihtyvyydestä seitsemällä eri toimistollamme. Tulet työskentelemään osana tiimiä, jossa huolehditaan jokaisen ambientialaisen edellytyksistä tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja saada tarvitsemaansa tukea. Lähtökohtaisesti työ on arkipäivisin tapahtuvaa tuntityötä, mieluiten ainakin 2,5-4 kokonaista työpäivää per viikko. Kokemuksesi karttuessa ja toimintamme kasvaessa tehtävänkuvaasi voidaan räätälöidä osaamisesi ja mielenkiintosi mukaan.

Pääset osaksi mutkatonta, joustavaa, huumorintajuista ja kasvuhakuista kulttuuria. Arvojemme mukaisesti kommunikoimme avoimesti ja kannustamme haastamaan sekä toisiamme että asiakasta tavoitteena menestyä ja kehittää bisnestä yhdessä. Pääset työskentelemään kovan luokan osaajien kanssa, oppimaan uutta ja kehittymään. Kattavat työsuhde-edut ja yhdessä tekeminen myös vapaa-ajalla tukevat työssä viihtymistäsi. Hajautettuna organisaationa etätyöt ovat yksi luonnollisista työskentelytavoistamme. Kyseisen työn luonteen vuoksi tehtävät vaativat kuitenkin toimistolla oloa noin 3/4 ajasta.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla tulee olla aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja tietokoneiden kanssa näpertelystä, joko aikaisemman työkokemuksen, opiskeluprojektien tai harrastuksien kautta. Katsomme eduksesi ymmärryksen Mac- ja PC-työasemien kanssa työskentelemisestä, mobiililaitteiden Android- ja iOS-käyttöjärjestelmien tuntemuksesta tai pintapuolisesta tietotaidosta palvelimien ylläpitoon liittyen. Viihdyt tehtävässä, jos olet ulospäinsuuntautunut, uskallat tarttua töihin, vaikka et kaikkea tietäisikään, ja teet niin kuin olet sopinut.

Saat työllesi tiimisi ja koko työyhteisön tuen. Sinun pitää myös pystyä toimimaan oma-aloitteisesti ja itsenäisesti. Ambientialla arvostamme työkaveria, jolla on hyvät sosiaaliset taidot ja halua jakaa omaa osaamistaan tiimissä – huumorintajua unohtamatta. Halu ja kyky oppia uutta on tärkeää, jotta pysymme mukana kehityksen eturintamassa. Mikäli ammattikorkeakouluopintosi ovat vielä kesken, tarjoamme mielellämme myös mahdollisuuden tehdä lopputyösi meillä, kun sen aika koittaa.

Ambientia on 22-vuotias kasvuyritys, jonka tehtävänä on digitalisoida asiakkaidensa menestys. 170 asiantuntijaamme työskentelevät 7 paikkakunnalla Suomessa ja Virossa. Toivottu työskentelypaikkakunta on tässä tehtävässä Hämeenlinna. Tervetuloa mukaan!

Tutustu ihmeessä blogiimme ja asiakastöihimme sekä sosiaalisen median kanaviimme (LinkedInFacebookTwitter ja Instagram) saadaksesi kokonaisvaltaisemman kuvan meistä! Voit myös tutustua mahdolliseen tulevaan esimieheesi Jarmoon sekä läheisimpään kollegaasi ja mentoriisi Petriin LinkedInissä tai olla heihin yhteydessä puhelimitse. Petri on tavoitettavissa 14.12, 21.12. ja 28.12. klo 15-16 numerosta 040 865 2466 ja Jarmo 14.12. klo 13-14 sekä 21.12. ja 28.12. klo 14-15 numerosta 040 523 6763.

Kiinnostuitko tehtävästä?

Hae tehtävään täyttämällä oheinen lomake huolellisesti. Liitä hakemuksesi ja CV:si mieluiten yhtenä liitteenä pdf-muodossa. Lisääthän hakemukseesi tuntipalkkatoiveesi ja mahdolliset referenssit sekä selkeät perustelut sille, miksi juuri sinä olisit oikea valinta tehtävään. Voimme halutessasi hyödyntää LinkedIn-profiiliasi, mikäli profiilisi on kattava ja ajan tasalla. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja etenemme sopivien hakijoiden kanssa turhia aikailematta – kannattaa siis tarttua toimeen heti!