Service Desk -konsultti

Oletko Service Desk -työn asiantuntija ja etsitkö uusia haasteita?

Service Desk -konsultti

Rekrytoimme nyt Agile Enterprise Solutions -tiimiimme Service Desk -konsulttia. Tehtäviisi kuuluu service desk -suunnittelu- ja toteutusprojektien vetäminen ja aktiivinen osallistuminen projektiin yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien ja asiantuntijoiden kanssa. Konsultoit asiakasta asiakaspalvelun tehostamiseen ja asiakaspalvelujärjestelmän pystyttämiseen liittyvissä kysymyksissä. Pääasiallisena työkaluna on JIRA Service Desk.

Voit olla hakemamme henkilö, mikäli sinulla on aikaisempaa kokemusta ja osaamista service desk-toimintojen kehittämisestä tai service desk-projektien tai tiimin vetämisestä. Sinulla on myös kokemusta service desk-työkalujen käyttöönotoista (esim. Zen Desk, Service Now tai JIRA Service Desk). Tehtävässä tarvitaan kykyä kommunikoida luontevasti asiakkaiden kanssa, uteliaisuutta, ratkaisulähtöisyyttä ja kykyä pitää useita lankoja käsissä samanaikaisesti. Koulutus- ja työkokemustaustaltasi voit olla esimerkiksi teknis-kaupallinen. Kun vielä hanskaat ketterät menetelmät ja tunnet Atlassianin tuotteet, olet jo pitkällä!

Yleisesti ottaen tiiimissä tehostetaan asiakkaiden liiketoimintaprosesseja Atlassianin tuotteiden avulla. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sosiaalisen intranetin rakentamista Confluencella tai JIRA:n valjastamista IT-palveluhallinnan, service deskin tai yksittäisen tiimin tehtävienhallinnan tarpeisiin. Asiakkaat ovat eri toimialoilta, joten pääset näkemään yritysmaailmaa läheltä monipuolisesti. Tiimistä löytyy laaja-alaista osaamista ja tulet takuulla oppimaan uutta, mutta samalla toivomme sinun omalla osaamisellasi vahvistavan tiimiä entisestään.

Voit tutustua tiimissä työskentelevän Katja Maaniitun ajatuksiin JIRAsta ja Service Deskistä klikkaamalla tästä.

Toivottavasti kuulemme sinusta pian! Työn todennäköisin aloitus on kesälomien jälkeen elokuun lopulla. Toivottu työskentelypaikkakunta on Helsinki, mutta työ onnistuu myös Hämeenlinnasta käsin, mikäli olet valmis matkustamaan ajoittain pääkaupunkiseudulle.

Hae tehtävään

Hae tehtävään viimeistään 31.5. täyttämällä oheinen lomake huolellisesti. Liitä hakemuksesi ja CV:si yhtenä liitteenä pdf-muodossa. Lisääthän hakemukseesi palkkatoiveesi, mahdolliset referenssit sekä ennen kaikkea kiteytyksen siitä, mitä osaat ja mikä on unelmiesi rooli Ambientialla. Voimme myös halutessasi hyödyntää LinkedIn-profiiliasi, mikäli profiilisi on kattava ja ajan tasalla. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja etenemme sopivien hakijoiden kanssa turhia aikailematta – kannattaa siis tarttua toimeen jo ennen hakuajan päättymistä!

ambientia

Työpaikat

Mitä haluaisit saavuttaa seuraavaksi?

Great Place to Work

Huippuporukassa on helppo onnistua. Olisitko sinä tuleva ambientialainen? Tällä hetkellä haemme joukkoomme seuraavia osaajia:

Avoin hakemus: verkkokaupat

Avoin hakemus: sovelluskehitys

Käyttöliittymäsuunnittelija

Verkkokauppakehittäjä

Sovelluskehittäjiä

Sovellusasiantuntijoita

Service Desk -konsultti