Haemme Systems Specialistia vastaamaan Linux-ympäristöistä ja sovelluskokonaisuuksista.

Pääset toteuttamaan laajoja ja skaalautuvia palveluita asiakkaiden tarpeisiin julki- ja privaattipilviin. Toimit osana yhtä Ambientian DevOps-tiimeistä ja huolehdit omalta osaltasi Ambientian palveluiden ja palvelinympäristöjen kehittämisestä, toimivuudesta ja tukitoiminnoista. Pääset toimimaan uusimpien pilvi- virtualisointi- ja container-teknologioiden parissa ja automatisointi on osa arkipäivääsi.

Meillä et putoa siiloon, vaan toimimme liiketoimintarajojen yli!

Toivomme sinulta systemaattista ongelmanratkaisukykyä, joka ylittää perinteiset roolirajat. Haluat olla mukana kehittämässä pitkälle automatisoituja ympäristöjä ja toivottavasti sinulla on myös DevOps-pilke silmäkulmassasi, etkä pelkää kurkistaa sovelluksen sisälle.

Tietojenkäsittelyn tai tietotekniikan koulutus luo hyvän pohjan onnistumiselle; mutta työkokemuksesi, harrastuneisuutesi ja mielenkiintosi alaa sekä teknologioita kohtaan on kuitenkin etusijalla – sosiaalisia taitoja unohtamatta. Tavoitteenasi on haasteellinen työ monipuolisten tehtävien parissa: meillä saat ympärillesi paitsi loistavia työkavereita myös taitavia tekijöitä, joilta voit ammentaa lisää monipuolista osaamista. Tämä on oikea tehtävä asiantuntijalle, joka viihtyy tiimityössä, pitää työskentelystä asiakkaiden kanssa ja arvostaa innokasta, luovaa ja ratkaisukeskeistä ilmapiiriämme. Ambientialla mahdollistamme myös urakehityksen: näyttämällä osaamisesi voit edetä Systems Specialistista vaikkapa Platform Arkkitehdiksi, DevOps Specialistiksi tai minne oma ambitiosi sinua ohjakaan!

Tehtävään kannattaa hakea myös, mikäli osaamisesi ei ihan vielä ole haetulla tasolla, mutta haluat kehittyä alasi huipulle.

Tiimisi tukee, kun elämä yllättää!

Systems Specialistin toimenkuvaan sisältyy rajatussa määrin päivystys- ja varallaolovuoroja normaalin toimistoajan ulkopuolella, mutta työ on lähtökohtaisesti arkipäivisin tapahtuvaa päivätyötä. Hyvin joustavat työajat ja johdon sekä tiimin reilu asenne pelastavat päivän silloinkin, kun elämä yllättää tai sinun pitää kiiruhtaa päiväkotiin perheen pieniä hakemaan. Meillä tulos ratkaisee, ei toimistolla vietetyt tunnit. Hajautettussa organisaatiossamme etätyöt ovat yksi luonnollisista työskentelytavoistamme. Kotipesäksesi voit valita Helsingin, Hämeenlinnan tai Tampereen toimistomme. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Hae tehtävään viimeistään 31.3.2020 täyttämällä oheinen lomake huolellisesti. Liitä hakemuksesi ja CV:si mieluiten yhtenä liitteenä pdf-muodossa. Lisääthän hakemukseesi palkkatoiveesi, mahdolliset referenssit sekä ennen kaikkea kiteytyksen siitä, mitä osaat ja mikä on unelmiesi rooli Ambientialla. Voimme myös halutessasi hyödyntää LinkedIn-profiiliasi, mikäli profiilisi on kattava ja ajan tasalla. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja etenemme sopivien hakijoiden kanssa turhia aikailematta – kannattaa siis tarttua toimeen!

Mietityttääkö sinua vielä jokin?

Lisätietoja tehtävästä ja Ambientiasta antaa mielellään CTO:mme Matias p. 040 715 5965 perjantaisin klo 15.00-16.00. Rekrytointiprosessiimme liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Talent Acquisition Specialistiimme Tiaan p. 040 849 9485  tai sähköpostitse jobs@ambientia.fi.

Haluatko tutustua meihin lisää?

Sehän sopii! Tutustu ihmeessä blogiimme ja asiakastöihimme, sekä sosiaalisen median kanaviin:

Twitter http://www.twitter.com/ambientia

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/ambientia

Facebook https://www.facebook.com/ambientia

Instagram https://www.instagram.com/ambientiaoy/

Ambientia, The Future Creation Company, on liiketoiminnan muotoilun ja teknologian asiantuntijayritys.

Yhdistämällä ihmisymmärryksen, liiketoiminnan ja teknologian luomme asiakkaalle pysyvät ja konkreettiset edellytykset menestyä tulevaisuudessa. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 17,4 miljoonaa euroa ja palveluksessamme on yli 180 työntekijää. Meillä on toimistot Helsingissä, Tampereella, Hämeenlinnassa, Turussa, Joensuussa, Tallinnassa ja Tartossa sekä liiketoimintaa Ruotsissa. Ambientia on perustettu vuonna 1996.