Ambientian Talent Acquisition partnerina olet liiketoimintojen luotettu kumppani rekrytoinneissa sekä avainroolissa tukemassa Ambientian strategisia tavoitteita ja kasvua. Pidät huolta rekrytointien prioriteeteistä ja tehokkaasta etenemisestä – hyvällä asiakaspalveluasenteella. Sinulla on halua ja osaamista tehdä sekä pitkän tähtäimen strategista suunnittelua ja jatkuvaa vuoropuhelua liiketoimintojen kanssa kuin myös adaptoitumiskykyä ja muutoskyvykkyyttä kasvuyrityksen muuttuviin tilanteisiin. Sinulla on aikaisempaa kokemusta IT-alan rekrytoinneista kuin myös tehokkaiden suorahakujen toteuttamisesta. Ambientialla olet osa ketterää People Operations tiimiä ja lähimmät kollegasi rekrytoivien esimiesten lisäksi tulevat olemaan meidän Talent Acquisition Specialist sekä Junior Recruiter.

Työtehtäviisi kuuluu

  • Läheinen yhteistyö liiketoimintojen vetäjien kanssa/rekrytoinnin asiakasvastaava liiketoiminnoille
  • Headhunting and sourcing
  • Operatiivinen rekrytointi
  • Rekrytointiprosessin kehittäminen
  • Ambientian hakija- ja sidosryhmäkokemuksen kehittäminen seuraavalle tasolle

Sinulle on kertynyt kokemusta

  • Läheisestä yhteistyöstä liiketoimintojen kanssa sekä liiketoimintaymmärrystä IT-alalta
  • Tarpeita vastaavien osaajien onnistuneesta tunnistamisesta ja rekrytoinneista haastaviin teknisiin asiantuntijatehtäviin nopeatempoisessa ja jatkuvasti muuttuvassa työympäristössä
  • Kykyä arvioida erilaisten rekrytointitarpeiden lähestymistavat
  • Vahvaa rekrytointityökalujen ja eri alustojen (esim. Linkedin Recruiter) osaamista
  • Rekrymarkkinoinnin tehokkaasta hyödyntämisestä operatiivisen rekrytoinnin tukena
  • Tuottavasta ja tehokkaasta työn suunnittelusta ja toteuttamisesta useiden samanaikaisten projektien ja prioriteettien kanssa

Toivomme sinulta

  • Itseohjautuvuutta, oma-aloitteellisuutta sekä kykyä priorisoida
  • Taitoa tehdä ja viedä asioita eteenpäin sekä yksin, että yhdessä muiden kanssa
  • Ammattimaista otetta ja ratkaisukeskeistä lähestymistapaa
  • Asiakaspalveluasennetta sekä tuloshakuisuutta
  • Palavaa halua rekrytointia kohtaan sekä aktiivista ja yhteistyöhaluista otetta People operations-tiimin jäsenenä
  • Halua kehittää itseään ja Ambientian rekrytoimintoja sekä pysyä ’ajan hermoilla’ mitä rekrytoinnissa ja osaajamarkkinoilla tapahtuu
  • Kyky luoda vahvoja sisäisiä ja ulkoisia verkostoja
  • Verkostoitumiskykyä ja halua näkyä eri sosiaalisen median kanavissa liittyen Talent Acquisition Partner rooliin
  • Vahvaa suullisia ja kirjallista viestintätaitoa (kiitettävä suomen ja englannin kielen taito) sekä kykyä mukauttaa kommunikointitapaa tilanteen, yleisön tai sidosryhmien mukaan
  • Noin viiden vuoden kokemusta IT-alan rekrytoinneista sekä soveltuvaa korkeakoulututkintoa

Mitä me tarjoamme sinulle?

Ambientia tarjoaa jokaiselle työntekijälle mielenkiintoisten työtehtävien, mukavien työkavereiden ja palkan lisäksi muun muassa seuraavaa:

  • Palkan päälle tulevan täyden lounasedun
  • Liikunta- ja kulttuuriedun kahdesti vuodessa ilman omavastuuta
  • Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
  • Joustavan työnteonmallin
  • Sairaan lapsen kotihoito

Kulttuuri ja työyhteisö

Joustava työaika ja vapaa etätyökäytäntö kertovat paljon kulttuuristamme. Meille tärkeintä on sekä Ambientialaisten, että asiakkaidemme onnellisuus.

Tiedämme, että elämässä on paljon muutakin kuin työ ja haluamme antaa tilaa sen toteutumiselle. Siksi sillä, mistä työsi teet ja miten päiväsi jaksotat ei ole meille itsessään merkitystä. Jos tuntuu siltä, että lenkki, imurointi tai vaikka leffahetki keskellä päivää rytmittää tekemistäsi sopivalla tavalla, olet vapaa muotoilemaan päiväsi sen mukaan. Pääasia, että sovitut työt tulevat tehdyksi.

Joukostamme löytyy muun muassa tähtikuvaajia, polkujuoksijoita, motoristeja, frisbeegolfaajia, sulkapalloilijoita, baletti- ja oopperaharrastajia ja huh, monia monia muita – onhan meitä jo yli 200. Tapanamme on ollut tutustuttaa kollegoja omiin harrastuksiin lajikokeilujen merkeissä ja siitä voit lukea lisää täältä.


Näin hakusi etenee

  1. Täytä oheinen lomake ja liitä sen yhteyteen linkki LinkedIn profiiliisi tai CV. Voit kertoa lisää itsestäsi lisätietoja kohdassa tai lähettää vaikka videotervehdyksen! Käymme hakemuksia läpi saapumisjärjestyksessä ja haastattelemme vk 8-10. Laitathan hakemuksesi pikimmiten, mieluiten 7.3. mennessä!
  2. Haun toinen vaihe tullaan toteuttamaan videon välityksellä, jossa pääset tutustumaan tiimin muihin jäseniin.
  3. Kolmanteen vaiheeseen edenneet hakijat pääsevät tapaamaan liiketoimintojemme vetäjät Samin ja Markon sekä COO:mme Ollin.
  4. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Toiveenamme on, että saisimme uuden kollegan mukaan porukkaamme jo huhtikuun aikana, 13.4.

Haluatko kuulla lisää?

Lisätietoja tehtävästä ja Ambientiasta antaa mielellään People & Culture Lead Jenni Penttinen arkisin klo 10-11 numerosta 040 834 3382 sekä Head of People Operations Jenni Fredriksson-Bass arkisin 15:30-16 numerosta 045 130 9078.

Tutustu toki myös blogiimme ja asiakastöihimme sekä sosiaalisen median kanaviimme:

Ambientia, The Future Creation Company, on liiketoiminnan muotoilun ja teknologian asiantuntijayritys.

Yhdistämällä ihmisymmärryksen, liiketoiminnan ja teknologian luomme asiakkaille pysyvät ja konkreettiset edellytykset menestyä tulevaisuudessa. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 20,9 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee jo yli 200 ambientialaista. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Hämeenlinnassa, Turussa, Joensuussa ja Tallinnassa. Ambientia on perustettu vuonna 1996.