Tahdomme olla luotettu kumppanisi digitaalisessa murroksessa. Autamme sinua varmistamaan kilpailukykysi pitkällä aikavälillä ottamalla kopin strategisista kehitysteemoistasi.
Rakennamme kyvykkyyksiesi tiekartan ja tuotamme muutossuunnitelman tavoitteisiin pääsemiseksi. Näkemyksemme kattaa asiakaskokemuksen, liiketoiminnan ja organisaation kehittämisen sekä teknologian näkökulmat.
Näin voimme sinua auttaa
Future Creation
Yhdistämällä tulevaisuudentutkimuksen menetelmiä palvelumuotoiluun rakennamme näkemystä siitä, mihin voittajat toimialallasi keskittyvät. Tunnistamme ja työstämme yhdessä uusia liiketoimintamalleja, joilla varmistamme kilpailukykysi myös tulevaisuudessa.
Asiakkuuden hoitomalli
Rakennamme omnikanavaisen asiakaskokemuksen tilannekuvan, tunnistamme superhetket ja kehityskohteet, sekä laadimme asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman.
Growth innovation
Fasilitoimme työpajan, jossa haemme ratkaisuja 1-2 keskeisimpään liiketoimintasi haasteeseen. Tuotamme ratkaisuehdotuksen ja kehitysaktiviteettien tiekartan, joka mahdollistaa sujuvan siirtymän jatkotoimenpiteisiin.
Uudet liiketoimintamallit
Rakennamme konkretiaa uusille liiketoiminta-aihioillesi analysoimalla niitä toteutettavuuden ja vaikutusten näkökulmasta. Kiteytämme tavoitteet liiketoimintakonseptin muotoon ja otamme kantaa myös seuraaviin työvaiheisiin
Insight sprint
Yhdistämme asiakasymmärryksen, datan tulkinnan ja liiketoiminnan näkökulmat ja kuvaamme törmäytysten tuloksena syntyvät liiketoiminta-aihiot.
Work smarter
Tuemme toimintasi ketteröittämistä tuomalla käyttöösi organsaatioosi istuvat työskentelymallit ja uudet työkalut, jotka parantavat tuottavuutta, tiimityötä ja moderniin organisaatioon sopivaa läpinäkyvää johtajuutta.
Asiakkaidemme kokemuksia
Uusia autoja maahantuova Bassadone Automotive Nordic avasi Autoverkkokauppa.fi-palvelun, jossa asiakasta palvellaan ympäri vuorokauden ja muun muassa uusi Lotus löytää omistajansa aika- ja paikkariippumattomasti.
Sähkönjakelu- ja energia-alan edelläkävijälle, Elenialle suunniteltiin ja toteutettiin järjestelmä, joka hyödyntää ja analysoi dataa sähköverkon kunnonhallinnan kehittämiseksi ja tasalaatuisen toiminnan varmistamiseksi. Tiedot laitteista, havainnoista ja vikaantumisista sijaitsevat erillisissä järjestelmissä, ja kokonaiskuvan saaminen oli ollut työlästä.
Kekäle on Joensuusta lähtenyt merkkivaatteisiin erikoistunut vaateketju, joka tunnetaan ennen kaikkea kivijalkamyymälöistään. Miten Kekäleen kaupankäynti saatiin toimimaan myös verkossa?
Miksi ennakointi on johtamisen tärkein väline? Katso webinaaritallenne keväältä 2020
Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät, voidaan jo puhua oikeasta arvoketjuihin vaikuttamisesta.
Webinaarissa keskustelemme:
- Miten ennakointi on tärkeä osa johtamista?
- Pitääkö muutoksissa keskittyä kauas tulevaisuuteen vai sittenkin tähän päivään?
Näin voimme muun muassa auttaa:
Ota yhteyttä
Blogi: Uusien liiketoimintamallien luominen
Suomalaisyrityksien hyödyntämättömät tulevaisuuden mahdollisuudet
Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät,…
Lue lisääAI ja IoT – Miten liikkeelle oikeaan suuntaan?
Uusien teknologioiden tulisi olla ratkaisu validiin liiketoiminnalliseen ongelmaan, ei itsetarkoitus. Silti hype vie monen mennessään. Kunpa jokainen suomalainen yritysjohtaja olisi yhtä viisas kuin Einstein.…
Lue lisääMikä on relevanttia vuonna 2024?
Asiakasymmärrys, IoT, datan hyödyntäminen, tekoäly ja muutoksen hallinta ovat jatkuvasti ajankohtaisia aiheita suomalaisessa yritysjohdossa. Organisaatioissa kaivataan digitalisaatiokumppania, jonka kanssa voi siirtyä kokeiluista jatkuvaan –…
Lue lisää