Tahdomme olla luotettu kumppanisi digitaalisessa murroksessa. Autamme sinua varmistamaan kilpailukykysi pitkällä aikavälillä ottamalla kopin strategisista kehitysteemoistasi.

Rakennamme kyvykkyyksiesi tiekartan ja tuotamme muutossuunnitelman tavoitteisiin pääsemiseksi. Näkemyksemme kattaa asiakaskokemuksen, liiketoiminnan ja organisaation kehittämisen sekä teknologian näkökulmat.

Näin voimme sinua auttaa

Future Creation

Yhdistämällä tulevaisuudentutkimuksen menetelmiä palvelumuotoiluun rakennamme näkemystä siitä, mihin voittajat toimialallasi keskittyvät. Tunnistamme ja työstämme yhdessä uusia liiketoimintamalleja, joilla varmistamme kilpailukykysi myös tulevaisuudessa.

Uudet liiketoimintamallit

Rakennamme konkretiaa uusille liiketoiminta-aihioillesi analysoimalla niitä toteutettavuuden ja vaikutusten näkökulmasta. Kiteytämme tavoitteet liiketoimintakonseptin muotoon ja otamme kantaa myös seuraaviin työvaiheisiin

Asiakkuuden hoitomalli

Rakennamme omnikanavaisen asiakaskokemuksen tilannekuvan, tunnistamme superhetket ja kehityskohteet, sekä laadimme asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman.

  Insight sprint

Yhdistämme asiakasymmärryksen, datan tulkinnan ja liiketoiminnan näkökulmat ja kuvaamme törmäytysten tuloksena syntyvät liiketoiminta-aihiot.

 Growth innovation 

Fasilitoimme työpajan, jossa haemme ratkaisuja 1-2 keskeisimpään liiketoimintasi haasteeseen. Tuotamme ratkaisuehdotuksen ja kehitysaktiviteettien tiekartan, joka mahdollistaa sujuvan siirtymän jatkotoimenpiteisiin.

Asiakkaidemme kokemuksia

Miksi ennakointi on johtamisen tärkein väline? Katso webinaaritallenne keväältä 2020

Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät, voidaan jo puhua oikeasta arvoketjuihin vaikuttamisesta.

Webinaarissa keskustelemme: 

  • Miten ennakointi on tärkeä osa johtamista?
  • Pitääkö muutoksissa keskittyä kauas tulevaisuuteen vai sittenkin tähän päivään?

Katso tallenne

Näin voimme muun muassa auttaa:

Ota yhteyttä

Blogi: Uusien liiketoimintamallien luominen

Suomalaisyrityksien hyödyntämättömät tulevaisuuden mahdollisuudet

09.06.2020

Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät,…

Lue lisää

AI ja IoT – Miten liikkeelle oikeaan suuntaan?

28.11.2019

Uusien teknologioiden tulisi olla ratkaisu validiin liiketoiminnalliseen ongelmaan, ei itsetarkoitus. Silti hype vie monen mennessään. Kunpa jokainen suomalainen yritysjohtaja olisi yhtä viisas kuin Einstein.…

Lue lisää

Mikä on relevanttia vuonna 2024?

17.05.2019

Asiakasymmärrys, IoT, datan hyödyntäminen, tekoäly ja muutoksen hallinta ovat jatkuvasti ajankohtaisia aiheita suomalaisessa yritysjohdossa. Organisaatioissa kaivataan digitalisaatiokumppania, jonka kanssa voi siirtyä kokeiluista jatkuvaan –…

Lue lisää