Vahva verkkokauppa ilmenee ja palvelee kaikissa kanavissa

Tämän päivän moderni verkkokauppa on läsnä kaikissa keskeisissä fyysisissä ja digitaalisissa kanavissa: web, mobiili, sosiaalinen media, itsepalvelutoiminnot, asiakaspalvelu ja myymälät. Niinpä verkkokaupan sijasta onkin perustellumpaa puhua digitaalisesta liiketoiminnasta, jossa on kyettävä tarjoamaan saumaton, johdonmukainen ja elämyksellinen palvelukokemus kanavasta riippumatta.

Ja kaikki tämä huomioiden myös kriittiset ympäröivät mahdollistajat kuten tuotetietojen hallinta, asiakasdatan hyödyntäminen, tilaus- ja toimitusketjuratkaisut, muut keskeiset tietojärjestelmät ostopolun aikana, online-analytiikka, digitaalisen markkinoinnin ja myynnin optimointi, käyttökokemuksen hiominen sekä markkinoinnillisten sivustojen sisällöllinen ja tekninen optimointi.

Kuulostaako ylivoimaisen haastavalta? Me autamme sinua ja organisaatiotasi palastelemaan kehityshankkeen hallittaviin vaiheisiin sekä samanaikaisesti suunnittelemaan ja läpiviemään digitaalisen liiketoimintasi kehittämistä kokonaisvaltaisesti – sen eri osa-alueiden roolit ja keskinäiset riippuvuudet huomioiden.

Miten olemme auttaneet asiakkaitamme?

Verkkokaupasta monikanavaiseen digitaaliseen liiketoimintaan

Toimiva kokonaisuus tuo tehokkuutta

Tilaus-toimitus-palautus -prosessin hallinta, maksaminen, ostamisen helpottaminen ja nopeuttaminen, tuotetietojen hallinta… Me autamme yhdistämään nämä toimivaksi kokonaisuudeksi. Verkkokauppasi integroituminen muihin keskeisiin järjestelmiin ja prosesseihin sekä tuote- ja asiakasdatan aktivointi ovat ydinosaamistamme.

Luo konvertoiva osto- ja asiointikokemus

Verkkokaupan liiketoiminta- ja käyttäjälähtöisyyden sekä ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja käytettävyyden varmistamme hyödyntämällä ihmislähtöisiä menetelmiä palvelumuotoilussa ja UX/UI-suunnittelussa. Meillä on vahva usko käyttäjää opastavaan, kokemusperustaiseen kaupankäyntiin, joka helpottaa asiakkaan arkea ja tavoitteiden saavuttamista.

Palvele monikanavaisesti

Personoitu ja merkityksellinen asiakasvuorovaikutus – missä tahansa, milloin tahansa. Meillä on kokemusta liiketoimintakriittisten, monikanavaista liiketoimintaa tukevien B2C-, B2B- ja D2C-verkkokauppojen muotoilusta, toteutuksesta ja jatkuvista palveluista huomioiden asiakkaittesi entistä dynaamisemmat osto- ja asiointipolut.

Ohjaa digitaalista liiketoimintaa tavoitteellisesti

Autamme sinua hyödyntämään ja aktivoimaan tuote- ja asiakasdataa keskeisissä markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun prosesseissa. Analytiikan avulla autamme sinua tunnistamaan kehityskohteita, joilla on aito vaikutus verkkokauppasi konversioiden optimoinnissa ja tuloksellisuuden kasvattamisessa.

Näin voimme auttaa

Neuvonantopalvelut

Neuvonantopalvelumme tuovat kaupallisen, konseptuaalisen ja teknisen digitaalisen liiketoiminnan osaamisemme käyttöösi. Sertifioidut ammattilaisemme voivat esimerkiksi auttaa parantamaan Magento-verkkokauppasi suorituskykyä, käyttökokemusta ja turvallisuutta. Yhtä lailla kyseessä voi olla asiakashankinnan, -pidon ja -uskollisuuden parantaminen tai kasvun optimointi digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kehittämistoimenpiteiden avulla.

Tekninen palvelukehitys

Rakennamme saumattoman monikanavaisuuden toteuttavia verkkokaupparatkaisuja ja niitä tukevia markkinoinnillisia sivustoja hyödyntämällä globaaleja teknologiavaihtoehtoja ja moderneja sovelluskehikoita: commercetools, Magento, Contentful, WordPress ja räätälöidyt ratkaisut.

Verkkokauppojen suunnittelu ja optimointi

Autamme kehittämään ja optimoimaan nykyistä verkkokauppaasi dataperusteisesti tai luomaan täysin uusia verkkokauppakonsepteja, jotka vastaavat niin asiakkaittesi kuin liiketoimintasi tarpeisiin. Keskeisin hyöty palvelumuotoilun menetelmistä verkkokaupan kehityksessä on tuoda kehitystiimille ymmärrystä ihmisistä palvelujen käyttäjinä, sekä varmistaa tämän tiedon hyödyntäminen koko kehityksen ajan.

Jatkuvat palvelut

Tuki- ja ylläpitopalvelumme sekä jatkuvan kehittämisen ja optimoinnin palvelumme takaavat skaalautuvat ja muuttuvien asiakas- ja liiketoimintarpeittesi mukaan kehittyvät verkkokaupankäynnin ratkaisut, joilla maksimoit asiakastyytyväisyyden. Kehittäminen ja optimointi eivät jää pelkästään käyttöliittymän tai digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tasolle, vaan huolehdimme myös mm. integraatioista ja datasta toimivan ja tuloksellisen verkkokaupan keskeisinä mahdollistajina.

Ota meihin yhteyttä – tehdään yhdessä parempaa verkkokauppaa!

Osaamistamme on integroida ja valjastaa yrityksesi olennainen tieto verkkokauppaasi hyödyttäväksi kokonaisuudeksi.

Kerro, mistä kiinnostaisi jatkaa keskustelua kanssamme.