Tukipyynnöt ja JIRA
Voit tehdä meille tukipyyntöjä tehtävänhallintajärjestelmä JIRAn kautta. Siellä voit myös kommentoida tehtäviä ja seurata niiden edistymistä.
Voit tehdä tukipyyntöjä myös sähköpostitse osoitteeseen servicedesk@ambientia.fi.
Uudet käyttäjät saavat sähköpostiinsa linkin rekisteröitymistä varten. JIRAn kautta saat sähköpostiisi muistutuksen tukipyyntöösi liittyvistä tapahtumista, kuten kommenteista ja tehtävän valmistumisesta.
Kerro nämä, niin helpotat asian käsittelyä
- Kuvaus ongelmasta.
- URL eli www-osoite siihen verkkopalveluun ja -sivuun, jota asia koskee.
- Tunnus jota käytät järjestelmässä, mikäli se vaatii kirjautumisen (älä koskaan kerro salasanaasi yhteydenotossa).
- Ilmeneekö ongelma muilla käyttäjillä organisaatiossasi.
- WWW-selain, jota käytät (esim. Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari) ja sen versionumero.
- Kuvakaappaus ongelmasta.
- Nimesi ja puhelinnumerosi.