Verkkokaupan UI/UX-auditointi

 

UX-auditoinnissa kartoitetaan kaikki tärkeimmät käyttökokemukseen ja sitä kautta suoraan verkkokaupan konversioon vaikuttavat tekijät.

Mitä on UX-auditointi?

Verkkokaupan käytettävyyden arviointi perustuu dataan ja on siksi objektiivinen auditointi siitä, miten käyttäjät verkkokaupassa liikkuvat. Auditoinnin raportti on selkeä toimenpidelista sille, miten käyttökokemusta voidaan kehittää.

Miten?

UX-auditoinnissa kartoitetaan kaikki tärkeimmät käyttökokemukseen ja sitä kautta suoraan verkkokaupan konversioon vaikuttavat tekijät: nopeus, ymmärrettävyys, sujuvuus sekä luotettavuus.

Lisäksi verkkokaupan design arvioidaan erikseen. Ymmärrät siis auditoinnin jälkeen myös sen, miten verkkokauppanne design sijoittuu verrattuna alan edelläkävijöihin.

  1. Käytettävyysanalyysi
  2. Design-analyysi ja benchmarkkaus
  3. Oston sujuvuus asiakkaan polun eri vaiheissa
  4. Luotettavuus ja ymmärrettävyys

Raportti?

Ehdottamamme toimenpiteet ovat aina selkeitä ja hyvin ohjeistettuja. Toimenpiteet ovat mitattavia sekä tarpeeksi pieniin osiin jaoteltuja. Ne on siis helppo ottaa käyttöön verkkokaupassa. Lisäksi annamme eri toimenpiteille selkeät prioriteetit. Tiedät varmasti, mistä aloittaa.

 

Ota meihin yhteyttä

Kerro, mistä kiinnostaisi jatkaa keskustelua kanssamme.