Voyado

    Siirry sivun sisältöön

    Markkinointiautomaatiolla toteutettu henkilökohtainen markkinointi parantaa asiakaskokemusta ja tuloksia.

    Mikä Voyado on?

    Voyadon Customer Experience Cloud on alusta, joka on suunniteltu auttamaan vähittäiskauppoja menestymään kaikissa myyntikanavissa aina verkkokaupasta kivijalkaan.  

    Voyadon keskeisimmät hyödyt verkkokaupoille ja myymälöille:  

    • Kasvatat asiakasuskollisuutta.
    • Automatisoit markkinointia ja teet tarkkaa kohdennusta.  
    • Toteutat houkuttelevia kampanjoita ja parannat asiakasvuorovaikutusta ja myyntiä monikanavaisesti. 

    Voyadon avulla voit luoda yksilöllisiä asiakaskokemuksia ja tehostaa markkinointitoimenpiteitäsi. Samalla keräät arvokasta asiakastietoa ja kehität analytiikkaasi, joka auttaa sinua saamaan syvällisen ymmärryksen asiakkaiden tarpeista ja tekemään strategisesti perusteltuja päätöksiä.

    Voyadon tärkeimpiä ominaisuuksia

    Voyado auttaa hankkimaan uusia asiakkaita, säilyttämään nykyiset asiakkaat ja kasvattamaan myyntiä. 

    Voyadon tärkeimmät ominaisuudet: 

    • Keräät asiakaskäyttäytymistiedon yhteen paikkaan (CDP), mikä mahdollistaa paremmat päätökset ja palveluiden räätälöinnin asiakkaiden tarpeisiin.
    • Personoit ja automatisoit markkinointitoimenpiteitä.
    • Hyödynnät sisältöjä ja kohdennat kampanjoita tarkasti.
    • Kasvatat asiakasuskollisuutta ja asiakkaan elinkaaren arvoa.  

    Voyadon käyttöönotto

    Työkalut liiketoiminnan käyttöön neljässä kuukaudessa 

    Voyadon käyttöönotossa lähtökohtana on tehokas ja nopea aikataulu, jonka avulla voidaan saada työkalut liiketoiminnan käyttöön jopa neljässä kuukaudessa.  

    Aluksi määritellään organisaation tarpeet ja strategiset tavoitteet. Tämän jälkeen laaditaan käyttöönotto- ja projektisuunnitelma, jossa aikataulu, resurssit ja vastuutahot sekä tavoiteltavat tulokset määritellään tarkasti. Näin voidaan taata sujuva eteneminen.   

    Konfigurointivaiheessa keskitytään olennaisiin toiminnallisuuksiin ja ominaisuuksiin. Voyado integroidaan samanaikaisesti muiden järjestelmien kanssa, jotta tiedonsiirto on saumatonta. 

    Tämän jälkeen testataan järjestelmäkokonaisuuden ja prosessien toimivuus.  

    Koulutus ja käyttöönotto ovat olennainen osa prosessia. Käyttäjille tarjotaan koulutusta ja tukea, jotta he voivat hyödyntää Voyadon työkaluja tehokkaasti.   

    Jatkuva tuki ja liiketoiminnan optimointi

     

    Asiantunteva tiimimme auttaa hyödyntämään Voyadon ominaisuuksia monipuolisesti myös käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme tukea mm. näissä asioissa:  

    • Tehokkaiden kampanjoiden suunnittelu ja toteutus  
    • Liiketoiminnan prosessien tehostaminen automaatioiden avulla 
    • Kertyneen asiakastiedon hyödyntäminen päätöksenteossa  

    Tuomme monipuolisen toimialaosaamisemme asiakkaan käyttöön ja mittaamme yhteistyömme tuloksia asiakkaan bisnesmittareiden kautta.  

    Ota yhteyttä

    Ota yhteyttä täyttämällä oheinen lomake tai ole suoraan yhteydessä Petri Manniseen. Jatketaan sitten juttua ja kartoitetaan teidän tilanteenne yhdessä.

    Petri Manninen

    Petri Manninen

    Industry Lead, Retail & Services

    Tietoa Voyadosta

    Voyado perustettiin vuonna 2005 tarjoamaan ratkaisuja yksilöityjen ja relevanttien asiakaskokemusten tarjoamiseen. Yrityksellä on 300 työntekijää eri puolilla Pohjois-Eurooppaa ja sen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.  

    Voyadon asiakkaana on yli 300 vähittäis- ja verkkokauppayritystä, jotka sitouttavat sen teknologioilla asiakkaitaan ja mahdollistavat niillä parempia ostokokemuksia.  

    Data-alustan, markkinoinnin automaatioiden ja kanta-asiakashallinnan lisäksi valikoima kattaa myös tuotesuositukset sekä verkkokaupan optimointityökalut. 

    Lue lisää palveluistamme