Webinaari: Tulevaisuuden ennakointi johtamisessa

Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. 

Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät, voidaan jo puhua oikeasta arvoketjuihin vaikuttamisesta.

Webinaarissa keskustelemme: 

  • Miten ennakointi on tärkeä osa johtamista?
  • Pitääkö muutoksissa keskittyä kauas tulevaisuuteen vai sittenkin tähän päivään?

Webinaari on tallennettu 17.6.2020.

Tutkimus: vain 7 % yrityksistä hyödyntää tietoa oikein liiketoiminnan tulevaisuuden suunnittelussa

100 % suomalaisista yrityspäättäjistä pitää tulevaisuutta jäsentävän ennakointitiedon hyödyntämistä liiketoiminnalleen merkityksellisenä, mutta vain 7 % kertoo tällä hetkellä onnistuvansa siinä.

Tutustu tarkemmin tutkimuksen tuloksiin

 

Future Creation – systemaattinen tapa tulevaisuuden haltuunottoon

Mistä syntyy tulevaisuuden kilpailuetu? Voimmeko disruptoida toimialan? Kuinka sopeutua muutoksiin asiakaskäyttäytymisessä? Mikä rooli teknologialla on liiketoiminnassamme?

Näihin kysymyksiin vastaa Future Creation. Se on kehittämämme palvelu, jossa yhdistyvät tulevaisuuden tutkimuksen menetelmät, datatiede, liiketoiminnan ja sen prosessien syvä ymmärrys, teknologian hyödyntäminen sekä laaja-alainen suunnittelu.

Lue lisää Future Creation -konseptista

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä!