Palvelukokemuksia, jotka jäävät sydämeen

Asiakaskokemus koostuu kaikista niistä kosketuspisteistä, joita asiakkaillasi on yrityksesi kanssa – oli kyseessä sitten vierailu verkkosivustollasi, asiointi verkkokaupassasi, yhteydenotto asiakaspalveluusi tai yrityksesi tarjoaman tuotteen tai palvelun hyödyntäminen.

Organisaatiot, jotka tarjoavat asiakkailleen merkityksellisiä ja arkea helpottavia kokemuksia, ovat tämän päivän suurimpia menestyjiä. Autamme sinua parantamaan asiakashankintaa, -pitoa ja -uskollisuutta sekä kasvattamaan liiketoimintaasi.

Toimimme matkaoppaanasi digitaalisten palvelukokemusten luomisessa. Autamme sinua muotoilemaan ja tarjoamaan merkityksellisiä kokemuksia, jotka poistavat kitkan organisaatiosi ja asiakkaittesi väliltä.

Caset

Lähdetäänkö ratkaisemaan asiakaskokemuksen kehittämisen haasteita yhdessä?

Olipa kyseessä uusien digitaalisten tuotteiden ja palveluiden luonti, asiakaskokemuksen mittaaminen, kehittäminen ja optimointi, verkkosivustosi- ja kauppasi uudistaminen tai digitaalisen liiketoimintasi kehittäminen ja kasvuoptimointi, olemme käytettävissäsi.

Kokeneessa yli 200 asiantuntijan tiimissämme työskentelee muun muassa liiketoimintakonsultteja, datatieteilijöitä, UX/UI-suunnittelijoita, projektipäälliköitä, arkkitehteja ja kehittäjiä. Toimintamme perustuu kokonaisvaltaiseen ja pitkäjänteiseen kumppanuuteen asiakkaittemme kanssa.

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä askelmerkit eteenpäin!

Juha Sihvonen

Juha Sihvonen

Yhdistämme strategian, designin, datan ja teknologian uusilla, innovatiivisilla tavoilla.

1

Sinun asiakkaasi ratkaisee

Autamme pitämään ihmisen asiakaskokemusstrategiasi keskiössä. Asiakashankinnasta ja -pidosta tulee helpompaa, myynti ja asiakastyytyväisyys paranevat ja asiakaspalvelukustannukset pysyvät paremmin hallinnassa.

2

Me puhumme dataa

Autamme sinua keräämään, rikastuttamaan, hallitsemaan ja hyödyntämään asiakasdataa, jotta saat käyttöösi parhaan mahdollisen näkemyksen asiakaskokemuksen parantamiseksi.

3

Teknologia mahdollistaa

Varmistamme aina suunnitelmien ja palvelukonseptien teknologisen toteutuskelpoisuuden ja viemme ne valmiiksi palveluiksi ja digitaalisiksi tuotteiksi asti.

4

Omnikanavainen kokemus

Yhdenmukainen palvelukokemus ei muodostu itsestään. Huomioimme kaikki tavoitetilaan pääsemiseen vaikuttavat palvelut ja järjestelmät, niiden keskinäisen roolituksen ja tietovirrat.

Ideasta toteutukseen ja hyötyihin

Liiketoimintamuotoilu ja design

Autamme sinua palvelusi taustalla olevan liiketoimintamallin ja palvelukonseptin kirkastamisessa sekä markkina- ja myyntimahdollisuuksien hyödyntämisessä. Palvelumuotoilu sekä UX/UI-suunnittelu mahdollistavat ihmiskeskeisten digitaalisten tuotteiden ja palveluiden kehittämisen. Tuomme datan ja käyttäjäymmärryksen tueksesi.

Tekninen suunnittelu ja toteutus

Teknologia on keskeinen mahdollistaja digitaalisille tuotteille ja palveluille. Palvelumme kattavat teknisen suunnittelun, kehitystyön, käyttöönottopalvelut sekä integraatiot esimerkiksi operatiivisiin järjestelmiin, markkinapaikkoihin ja arvoketjun muiden toimijoiden palveluihin. Autamme hyödyntämään ratkaisuissa sinua parhaiten palvelevia ohjelmistotuotteita ja -alustoja, pilviympäristöjä sekä sovelluskehyksiä.

Jatkuvat palvelut

Tavoitteenamme on tuottaa jatkuvaa arvoa liiketoiminnallesi sekä varmistaa osaltamme ensiluokkaisen asiakaskokemuksen toteutuminen tarjoamalla DevOps-perusteisia jatkuvan kehittämisen, optimoinnin ja ylläpidon palveluita.

Ota yhteyttä - hyödynnä näkemyksemme!

Menestyäksesi kilpailussa, jossa laadukkaasta asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä erottautumistekijä ja kasvun mahdollistaja, tarvitset avuksesi liiketoimintaasi ymmärtävän kumppanin. Ota yhteyttä keskustellaksesi asiantuntijamme kanssa.

Timo Halima

Timo Halima

Marko Saarinen

Marko Saarinen

Katso myös:

Lähetä yhteydenottopyyntö



Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen

360 asteen asiakasnäkymä on 180 asteen todellisuus

15.02.2021

Unelma 360 asteen asiakasnäkymästä elää vahvana, mikä on varsin ymmärrettävää. Tarjoaahan yhteinen ja laaja-alainen näkymä asiakkuuteen muun muassa mahdollisuuden keskittyä oikeisiin asiakkaisiin, kehittää asiakassuhteita…

Lue lisää

Mihin panostaa vuonna 2021 kun tavoitteena on paremman asiakaskokemuksen luominen?

27.01.2021

Vuonna 2020 koko maailma joutui miettimään uudelleen prioriteetteja ja ottamaan ison askeleen eteenpäin digitalisaatiossa. Tämä johti muutoksiin myös asiakaskokemuksessa. Kokosimme viiden kohdan listan asioista,…

Lue lisää

Kun asiakasymmärrys kasvaa, kaikki voivat voittaa

16.10.2020

Kun ymmärretään asiakkaiden tarpeet, niin bisneskin alkaa rullaamaan paremmin – yksinkertaista, mutta kuulostaa äkkiseltään mutkien oikomiselta. Miten voi ymmärtää syvällisesti asiakasta, kun joskus tuntuu,…

Lue lisää