Palvelukokemuksia, jotka jäävät sydämeen
Asiakaskokemus koostuu kaikista niistä kosketuspisteistä, joita asiakkaillasi on yrityksesi kanssa – oli kyseessä sitten vierailu verkkosivustollasi, asiointi verkkokaupassasi, yhteydenotto asiakaspalveluusi tai yrityksesi tarjoaman tuotteen tai palvelun hyödyntäminen.
Organisaatiot, jotka tarjoavat asiakkailleen merkityksellisiä ja arkea helpottavia kokemuksia, ovat tämän päivän suurimpia menestyjiä. Auttamme sinua parantamaan asiakashankintaa, -pitoa ja -uskollisuutta sekä kasvattamaan liiketoimintaasi.
Toimimme matkaoppaanasi digitaalisten palvelukokemusten luomisessa. Autamme sinua muotoilemaan ja tarjoamaan merkityksellisiä kokemuksia, jotka poistavat kitkan organisaatiosi ja asiakkaittesi väliltä.
Caset
KAMPANJAMYYNTI KASVOI YLI 50 %
”Olemme iloisia kehitysvauhdista ja yhteistyön laadukkuudesta. Kommunikointi tiimin kanssa on suoraa, välitöntä ja aktiivista.”
LOPPUKÄYTTÄJIEN TYYTYVÄISYYS KATOSTA LÄPI
”Ambientia vastasi huutoon poikkeuksellisen hyvin. He sisäistivät nopeasti, mitä ominaisuuksia tarvitsemme ja mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota.”
Antti Harju, Head of Logistics, Foodstock
TOIMIALAA DISRUPTOIMALLA ISOIMMAKSI JÄLLEENMYYJÄKSI
”Arvostamme todella paljon sitä, että Ambientia on tuonut omia näkemyksiään rohkeasti esiin ja auttanut meitä ymmärtämään, mitä esimerkiksi muilla verkkokaupan toimialoilla on tehty.”
Juha Lehiö, eCommerce Manager, Autoverkkokauppa.fi
Lähdetäänkö ratkaisemaan asiakaskokemuksen kehittämisen haasteita yhdessä?
Kokeneessa yli 200 asiantuntijan tiimissämme työskentelee muun muassa liiketoimintakonsultteja, datatieteilijöitä, UX/UI-suunnittelijoita, projektipäälliköitä, arkkitehteja ja kehittäjiä. Toimintamme perustuu kokonaisvaltaiseen ja pitkäjänteiseen kumppanuuteen asiakkaittemme kanssa.
Ota yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä askelmerkit eteenpäin!

Juha Sihvonen
- Strategic Account Manager
- juha.sihvonen@ambientia.fi
- +358 50 527 4552
Yhdistämme strategian, designin, datan ja teknologian uusilla, innovatiivisilla tavoilla.
Sinun asiakkaasi ratkaisee
Autamme pitämään ihmisen asiakaskokemusstrategiasi keskiössä. Asiakashankinnasta ja -pidosta tulee helpompaa, myynti ja asiakastyytyväisyys paranevat ja asiakaspalvelukustannukset pysyvät paremmin hallinnassa.
Me puhumme dataa
Autamme sinua keräämään, rikastuttamaan, hallitsemaan ja hyödyntämään asiakasdataa, jotta saat käyttöösi parhaan mahdollisen näkemyksen asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Teknologia mahdollistaa
Varmistamme aina suunnitelmien ja palvelukonseptien teknologisen toteutuskelpoisuuden ja viemme ne valmiiksi palveluiksi ja digitaalisiksi tuotteiksi asti.
Omnikanavainen kokemus
Yhdenmukainen palvelukokemus ei muodostu itsestään. Huomioimme kaikki tavoitetilaan pääsemiseen vaikuttavat palvelut ja järjestelmät, niiden keskinäisen roolituksen ja tietovirrat.
Ideasta toteutukseen ja hyötyihin
Liiketoimintamuotoilu ja design
Autamme sinua palvelusi taustalla olevan liiketoimintamallin ja palvelukonseptin kirkastamisessa sekä markkina- ja myyntimahdollisuuksien hyödyntämisessä. Palvelumuotoilu sekä UX/UI-suunnittelu mahdollistavat ihmiskeskeisten digitaalisten tuotteiden ja palveluiden kehittämisen. Tuomme datan ja käyttäjäymmärryksen tueksesi.
Tekninen suunnittelu ja toteutus
Teknologia on keskeinen mahdollistaja digitaalisille tuotteille ja palveluille. Palvelumme kattavat teknisen suunnittelun, kehitystyön, käyttöönottopalvelut sekä integraatiot esimerkiksi operatiivisiin järjestelmiin, markkinapaikkoihin ja arvoketjun muiden toimijoiden palveluihin. Autamme hyödyntämään ratkaisuissa sinua parhaiten palvelevia ohjelmistotuotteita ja -alustoja, pilviympäristöjä sekä sovelluskehyksiä.
Jatkuvat palvelut
Tavoitteenamme on tuottaa jatkuvaa arvoa liiketoiminnallesi sekä varmistaa osaltamme ensiluokkaisen asiakaskokemuksen toteutuminen tarjoamalla DevOps-perusteisia jatkuvan kehittämisen, optimoinnin ja ylläpidon palveluita.
Ota yhteyttä - hyödynnä näkemyksemme!
Menestyäksesi kilpailussa, jossa laadukkaasta asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä erottautumistekijä ja kasvun mahdollistaja, tarvitset avuksesi liiketoimintaasi ymmärtävän kumppanin. Ota yhteyttä keskustellaksesi asiantuntijamme kanssa.

Timo Halima
- Director, Digital Business and Growth
- timo.halima@ambientia.fi
- +358 407 028 800

Marko Saarinen
- Business Director, Private
- marko.saarinen@ambientia.fi
- +358401817888
Lähetä yhteydenottopyyntö
Blogi: Asiakaskokemuksen parantaminen
Kun asiakasymmärrys kasvaa, kaikki voivat voittaa
Kun ymmärretään asiakkaiden tarpeet, niin bisneskin alkaa rullaamaan paremmin – yksinkertaista, mutta kuulostaa äkkiseltään mutkien oikomiselta. Miten voi ymmärtää syvällisesti asiakasta, kun joskus tuntuu,…
Lue lisääJohtaminen tapahtuu vuorovaikutuksessa ja digitaaliset järjestelmät nousevat keskiöön
Eräs kollegani tapasi toistella, että johtaminen tapahtuu vuorovaikutuksessa. Koronakevät on viimeistään pyyhkinyt pois pinttyneet käsitykset siitä, että tätä vuorovaikutusta tapahtuisi vain ja ainoastaan naamat…
Lue lisääSuomalaisyrityksien hyödyntämättömät tulevaisuuden mahdollisuudet
Tulevaisuuden ymmärtäminen vaatii tuekseen jatkuvaa tiedon keräämistä, sen jäsentämistä ja ymmärryksen luomista koko organisaation kanssa. Kun prosessiin pystytään osallistamaan myös asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät,…
Lue lisää