Jira Service Management

 

Siirry sivun sisältöön

Tehosta Dev- ja Ops -tiimien yhteistyötä. Reagoi nopeasti liiketoiminnan muutoksiin ja tarjoa erinomaisia palvelukokemuksia niin asiakkaille, kuin työntekijöillekin.

Jira Service Management tehostaa palvelupyyntöjen käsittelyä

jira-service-management-logo-gradient-blue

Jira Service Management (aiemmin Jira Service Desk) on helppokäyttöinen työkalu, joka auttaa varmistamaan, että jokaiseen palvelupyyntöön vastataan.

Se auttaa erilaisia tiimejä johtamaan, ohjaamaan ja priorisoimaan tehtäviä ja ratkomaan häiriötilanteet tehokkaasti yhteistyöllä.

Jira Service Management tarjoaa hyvän raportoinnin, joka auttaa ymmärtämään muun muassa erilaisiin pyyntöihin kuluvaa aikaa ja siten kehittämään toimintaa.

Autamme valjastamaan Jira Service Management -työkalun organisaatiosi palvelunhallinnan tarpeisiin.

IT -tuelle ja asiakaspalvelulle

Rakenna organisaation eri tiimeille intuitiiviset itsepalveluportaalit ja virtaviivaista palvelupyyntöjen työnkulkuja.

DevOps -tiimeille

Pidä sovellukset -ja palvelut aina toiminnassa ja minimoi liiketoimintaan kohdistuvat riskit. Helpota muutosten hallintaa ja innovointia. 

Palvelupäälliköille

Seuraa jouhevaa työnkulkua ja kasvata asiakasarvoa nopeasti, ilman vanhojen ITSM -työkalujen monimutkaisuutta ja kustannuksia.

Operatiiviselle IT-johdolle

Automatisoi päivityksiä, hälytysten reititystä ja eskalaatioita. Paranna näkyvyyttä jaetulla alustalla kaikkiin pyyntöihin, tapahtumiin, muutoksiin ja ongelmiin.

Tehosta Jiran käyttöä

JIRA-ympäristön kuntokartoitus voi olla paikallaan kun:

  • käyttäjiltä puuttuu yhteiset pelisäännöt ja käytännöt
  • sisältö on päässyt kaaostumaan
  • arkistointia ei tehdä
  • raporttinäkymiä ei hyödynnetä

Valitse koulutuksista sopiva tai kysy räätälöityä versiota. Voimme helposti yhdistää koulutuksessa sekä peruskäyttäjien että JSM -projektin ylläpitäjien tarpeet.

Webinaari

Hallitse liiketoimintasi omaisuutta keskitetysti Jiralla

Webinaarissa kuulet:

  • Miksi liiketoimintaomaisuuden hallinta on tärkeää
  • Miten HR voi hyödyntää liiketoimintaomaisuudenhallintaa Onboarding prosessissa
  • Mitä hyötyä liiketoimintaomaisuudenhallinnasta on IT-palveluprosessissa

 

 

Webinaari

Hajautetun projektitiimin johtaminen

Webinaarissa näytämme:

  • Miten voit hyödyntää nopeasti käyttöönotettavia projektinhallinnan työkaluja
  • Miten teet projektinseurantaa Kanban- ja Roadmap -näkymissä

 

Ota yhteyttä