
Jira Service Management on koko organisaation tehtävänhallintajärjestelmä
Jira Service Management tehtävienhallintajärjestelmä on avuksi paitsi IT:ssä, myös laajemmin organisaatiossa, joka haluaa toimia tehokkaasti.
Tehosta Dev- ja Ops -tiimien yhteistyötä. Reagoi nopeasti liiketoiminnan muutoksiin ja tarjoa erinomaisia palvelukokemuksia niin asiakkaille, kuin työntekijöillekin.
Jira Service Management (aiemmin Jira Service Desk) on helppokäyttöinen työkalu, joka auttaa varmistamaan, että jokaiseen palvelupyyntöön vastataan.
Se auttaa erilaisia tiimejä johtamaan, ohjaamaan ja priorisoimaan tehtäviä ja ratkomaan häiriötilanteet tehokkaasti yhteistyöllä.
Jira Service Management tarjoaa hyvän raportoinnin, joka auttaa ymmärtämään muun muassa erilaisiin pyyntöihin kuluvaa aikaa ja siten kehittämään toimintaa.
Autamme valjastamaan Jira Service Management -työkalun organisaatiosi palvelunhallinnan tarpeisiin.
Rakenna organisaation eri tiimeille intuitiiviset itsepalveluportaalit ja virtaviivaista palvelupyyntöjen työnkulkuja.
Pidä sovellukset -ja palvelut aina toiminnassa ja minimoi liiketoimintaan kohdistuvat riskit. Helpota muutosten hallintaa ja innovointia.
Seuraa jouhevaa työnkulkua ja kasvata asiakasarvoa nopeasti, ilman vanhojen ITSM -työkalujen monimutkaisuutta ja kustannuksia.
Automatisoi päivityksiä, hälytysten reititystä ja eskalaatioita. Paranna näkyvyyttä jaetulla alustalla kaikkiin pyyntöihin, tapahtumiin, muutoksiin ja ongelmiin.
Jira Service Management tehtävienhallintajärjestelmä on avuksi paitsi IT:ssä, myös laajemmin organisaatiossa, joka haluaa toimia tehokkaasti.
JIRA-ympäristön kuntokartoitus voi olla paikallaan kun:
Valitse koulutuksista sopiva tai kysy räätälöityä versiota. Voimme helposti yhdistää koulutuksessa sekä peruskäyttäjien että JSM -projektin ylläpitäjien tarpeet.
Webinaarissa kuulet:
Webinaarissa näytämme: