
Mitä valmistava teollisuus voi oppia kaupan digitalisaatiosta – ja päinvastoin?
Asiakaskokemus luo kilpailuetua läpi toimialojen, mutta mitä kauppa ja teollisuus voisivat oppia toisiltaan? Nämä 6 näkökulmaa puhuttavat yrityksiä juuri nyt.
Asiakaskokemus luo kilpailuetua läpi toimialojen, mutta mitä kauppa ja teollisuus voisivat oppia toisiltaan? Nämä 6 näkökulmaa puhuttavat yrityksiä juuri nyt.
Uuden rakentaminen nollasta ei ole aina välttämätöntä, kun tavoitteena on liiketoiminnan digitalisointi. Lue, miksi sovellusten modernisointi kannattaa.
Miten hyvä on sietokykysi kyberuhkia vastaan? Tekninen velka ja järjestelmän arkkitehtuuri ovat avainroolissa. Kartoita tilanne tärkeimpien näkökulmien avulla.
Sähköverkkoa voi kehittää myös pelaamalla – EleniaGO innosti sähkönjakokaappien kuvaamiseen ja kunnon raportointiin
Asumisen koko elinkaaren mittaisella palvelulla sujuvampi viestintäyhteys rakennuttajan, isännöitsijän, huoltoyhtiön ja asukkaiden välille.
Asiakaskokemus määrittää onnistumisen verkossa. Carlsonilla huomattiin markkinoiden voimakas muutos kansainvälisten verkkokauppajättien vallatessa alaa.
Markun polulle Ambientialla on mahtunut monenlaista testausta esimerkiksi saavutettavuusominaisuuksien osalta.
Kaikki toimialat voivat hyötyä tekoälystä monin eri tavoin. Enää ei ole kysymys siitä, käytetäänkö tekoälyä vai ei, vaan miten ja milloin sitä käytetään.
Digitaalisissa muutosmatkoissa on kahdeksan tärkeää vaihetta. Missä vaiheessa te olette?
Kokenutkin osaaja on joskus ollut juniori, ja siksi myös junnuihin kannattaa panostaa - vain näin heistä voi kehittyä tulevaisuuden konkareita.